معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفتگو با فارس:

مساجد با پویش «رفیق گلستان باشیم» به یاری سیل زدگان شمال کشور می‌شتابند

«حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر» گفت: پویش «رفیق گلستان باشیم» هم‌اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ - 30March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با فارس در تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی شده در قالب پویش «رفیق گلستان باشیم» اظهار داشت: این مرکز براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) و هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جامعت مساجد تهران طرح «رفیق گلستان باشیم» را به منظور تشویق مردم جهت کمک‌رسانی نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان استان گلستان اجرایی می‌کند.

مساجد با پویش «رفیق گلستان باشیم» به یاری سیل زدگان شمال کشور می‌شتابند

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در استان گلستان و بی‌خانمان شدن جمع کثیری از خانواده‌ها، کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اقلام نو مانند؛ پتو، والور و ... در مساجد جمع‌آوری می‌شود و سپس برای تجمیع و ارسال به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ارسال می‌شود.

ذاکر گفت: علاقه‌مندان برای کمک‌رسانی نقدی نیز می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: این پویش هم اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است و از ائمه جماعت نیز خواستاریم تا مردم را برای یاری سیل‌زدگان تشویق و ترغیب کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار