بازدید نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از مناطق سیل زده بروجرد

عباس گودرزی گفت: در بازدید از منطقه «سیلاخور» از توابع شهرستان بروجرد در جریان خدمت‌رسانی و حضور نیروهای امدادی در این منطقه قرار گرفتم و از نزدیک مسائل مربوط به سیل اخیر را مورد بررسی قرار دادم.
کد خبر: ۳۳۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 30March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  عصر شنبه (10 فروردین) در بازدید از روستاهای بخش مرکزی بروجرد و روستای «رحیم آباد»  اظهار داشت: در بازدید از منطقه وسیع «سیلاخور» از توابع شهرستان بروجرد در جریان خدمت رسانی و حضور نیروهای امدادی در این منطقه قرار گرفتیم و از نزدیک مسائل مربوط به سیل اخیر را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه بخش «سیلاخور» از مناطقی است که اتعداد وقوع سیلاب را دارد و در سال های گذشته نیز شاهد سیلاب های ویرانگر در این خطه از خاک کشور بوده ایم، افزود: امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برای جلو گیری از وقوع سیل مجدد در این منطقه به ویژه روستای «رحیم آباد» یک سری تصمیمات گرفته شده.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  با ذکر این مطلب که در روستای «رحیم آباد» دو پل وجود دارد که باید برای روان تر شدن آب لای روبی شوند، گفت: یک مسیر خروجی درروستای «پاپولک: بروجرد یک مسیر خروجی به طول 2 هزار و 200 متر وجود دارد که پدافند غیر عامل محسوب می شود و 30 روستا را تخلیه می‌کند.

گودرزی بیان کرد: زیر سازی آسفالت مسیر روستای «پاپولک» انجام و مابقی آن رها شده است که امروز از سوی دستگاه‌های مسئول استانی مصوب شد مابقی کار و عملیات آسفالت آن را انجام دهند و اکیپ مشغول به کار شوند تا در زمان بارش شاهد تجمع آب در این منطقه نباشیم.

وی با اشاره به خسارات واردشده ناشی از سیل اخیر به دشت «سیلاخور»، تصریح کرد: از طریق مسئولان ملی پیگیر این هستیم که اعتباراتی برای جبران خسارت وارده ناشی از سیلاب اخیر به  این منطقه از لرستان را جذب کنیم که انتظار می‌رود مسئولان برای جبران خسارت‌ها پیش بینی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار