اعلام برنامه های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)اهم برنامه های این قرارگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 21September 2013

اعلام برنامه های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام عدیده اظهار داشت: برنامه های تدوین شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه و تبیین روحیه استقامت و ایثارگری رزمندگان پدافند هوایی و ارائه توانمندی های این قرارگاه در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اهم این برنامه ها اظهار داشت: تولید و پخش برنامه های تلویزیونی جدید، حضور فرماندهان و پیشکسوتان پدافند هوایی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و شرکت فرماندهان و مسئولین قرارگاه در برنامه های زنده و گفتگو محور صدا و سیما، تهیه و انتشار مقالات با موضوع تبین نقش پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی و مصاحبه فرماندهان قرارگاه با روزنامه ها و خبرگزاری ها از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه رسانه برای هفته دفاع مقدس است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی افزود: برپایی نمایشگاه با رویکرد تبیین نقش پدافند هوایی در پیروزی های حاصل شده در جنگ تحمیلی و ارائه توانمندی های پدافندی که به دست توانمند متخصصین داخلی و با استفاده از تجربیات گرانقدر دوران دفاع مقدس حاصل شده است و همچنین برپایی نمایشگاه عکس در نقاط مختلف کشور از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

حجت الاسلام عدیده در پایان گفت: برگزاری محافل انس با قران، دیدار با جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری جشنواره های فرهنگی و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان پدافند هوایی، اعزام سخنران به نماز های جمعه، مدارس و همایشها، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق پدافندی کل کشور از اهم برنامه های قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها