ما پیروزیم-۴۷۲/ توسط گروه نمایشی «زاگرس»؛

نمایش خیابانی «راز دیوان» در یادمان شلمچه اجرا شد

گروه نمایشی «زاگرس» در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، نمایش خیابانی «راز دیوان» را در یادمان شلمچه تقدیم شهدای هوانیروز کردند.
کد خبر: ۳۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 01April 2019

نمایش خیابانی «راز دیوان» در یادمان شلمچه اجرا شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، گروه نمایشی «زاگرس» استان البرز که با نمایش خیابانی «راز دیوان» منتخب حضور در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» حضور دارند، نخستین اجرای خود را در یادمان شلمچه در خرمشهر داشتند و با استقبال کاروان‌های راهیان نور روبه‌رو شدند.

نمایش خیابانی «راز دیوان» به نویسندگی عبدالله حلیات و کارگردانی محمود عیسی‌پور کاری از گروه تئاتر زاگرس است که با حمایت حوزه هنری استان البرز تولید شده و محمود عیسی‌پور، حسین پوریده و زهرا نصرتی در آن به اجرای نمایش می‌پردازند.

نمایش راز دیوان روایتگر نحوه شهادت خلبان شهید غلامرضا چاغروند است که در اوایل جنگ تحمیلی در منطقه موسیان دهلران رخ می‌دهد که پس از گذشت سال‌ها دیوان کسی که وی را در آن منطقه به خاک سپرده است، راز خود را جلوی خواهر شهید که در جستجوی او بوده فاش می‌کند.

این نمایش پس از اجرا در یادمان شلمچه، در محل موزه جنگ خرمشهر و روبه‌روی مسجد جامع خرمشهر میزبان زائران سرزمین نور و میهمانان نوروزی خواهد بود.

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» با دبیری علی اصغر جعفری از ۲۷ اسفند ۹۷ آغاز شده است و تا امروز (۱۲ فروردین) در محل یادمان‌های خوزستان ادامه یافته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار