نقوی‎حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نقش مهم ایران در شکست داعش قابل کتمان نیست/ ارتقای توان دفاعی کشور از واجبات است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسی نمی‌تواند نقش مهم و اساسی جمهوری اسلامی در تضعیف و شکست داعش را کتمان کند؛ امروز ایران در جایگاه رفیع اقتدار و صلابت قرار دارد.
کد خبر: ۳۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 03April 2019

کسی نمی‌تواند نقش مهم ایران در شکست داعش را کتمان کند/ ارتقای توان دفاعی کشور از واجبات است«سیدحسین نقوی‎حسینی» نماینده مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی که بارزترین آن‌ها راه‎اندازی جریان تکفیری داعش در عراق و سوریه بود، اظهار داشت: کسی نمی‌تواند نقش مهم و اساسی جمهوری اسلامی در تضعیف و شکست داعش را کتمان کند؛ امروز ایران در جایگاه رفیع اقتدار و صلابت قرار دارد که هم کشورهای دوست و هم نظام سلطه، به‌خوبی به این امر واقف هستند.

این نماینده خانه ملت توان دفاعی کشورمان را یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: با نگاهی گذرا به تاریخ کشورمان در قبل از زمان انقلاب، به‌خوبی متوجه می‎شویم که نه‌تنها ما از خود اختیار و قدرتی نداشتیم، بلکه در کوچک‌ترین تصمیم‎گیری برای امور کشور محتاج اظهارنظرهای غرب بودیم.

وی گفت: آمریکایی‌ها از بدو ظهور انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام، انقلاب اسلامی و ملت ما دریغ نکردند؛ چراکه به خوبی می‎دانستند قدرتمند شدن انقلاب باعث تضعیف قدرت و حتی سلطه‌گری آن‌ها بر کشورهای اسلامی خواهد شد.

نقوی حسینی گفت: امروز کشورمان به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاهی از عزت و اقتدار در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی دست یافته که به الگوی موثر و کارآمد برای کشورهای مسلمان‌نشین و حتی برخی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی و کینه آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی زمانی دوچندان شد که فرزندان این آب و خاک به پیروی از سبک و سیره زندگی شهدا و امام شهدا برای نابودی جریان خبیثه داعش و نجات مردم مظلوم عراق و سوریه کمر همت بستند.

وی با بیان این نکته که دشمنی غربی‌ها با امت اسلامی پایان ندارد، تصریح کرد: یکی از دلایل مهم که می‎تواند تمام توطئه و اهداف ضداسلامی آمریکا و متحدانش را خنثی کند، وحدت و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان است؛ لذا تاریخ نشان داده که هرگاه مسلمانان پشتیبان یکدیگر نبودند، خسارت‎های بزرگی را متحمل شدند.

نقوی حسینی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی کشورمان از اهداف و خواسته‎های مهم مسئولان و مردم است، گفت: در این برهه از زمان که دشمنان برای ضربه زدن به ما شبانه‌روز تلاش می‎کنند، ارتقای توان دفاعی کشور که صرفا جنبه بازدارندگی دارد، از واجبات است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها