مدیرکل شیلات استان بوشهر خبر داد؛

قایق‌های تندرو و صیادی شیلات بوشهر آماده یاری‌رسانی به سیل‌زدگان

«عباسعلی زنده‌بودی» گفت: در راستای یاری‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان‌های مختلف، ۱۸ قایق تندرو و صیادی شیلات استان بوشهر آماده ارسال به این مناطق هستند.
کد خبر: ۳۴۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ - 03April 2019

قایق های تندرو و صیادی شیلات استان بوشهر آماده یاری به سیل‌زدگان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عباسعلی زنده‌بودی» مدیرکل شیلات استان بوشهر، امروز (چهارشنبه) در نشست با مسئولان اعضای ستاد بحران این استان، با بیان اینکه جامعه صیادی و شیلاتی بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: تجهیزات شناوری و نیروهای انسانی متخصص و توانمند، از ویژگی جامعه شیلاتی و صیادی استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه در راستای یاری‌رساندن به مردم آسیب‌دیده و بحران‌زده، صیادان استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، گفت: جامعه صیادی استان بوشهر در پهنه ۹۳۷ کیلومتری خلیج فارس مستقر هستند که ضمن صیانت از مرز‌های دریایی، در یاری‌رساندن به آسیب‌دیدگان آماده‌باش هستند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از اعلام آمادگی صیادان این استان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: در راستای یاری‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان‌های مختلف، ۱۸ قایق تندرو و صیادی شیلات استان بوشهر آماده ارسال به این مناطق است.

زنده‌بودی بیان کرد: پنج قایق با تجهیزات امدادی در دیلم، ۱۰ قایق صیادی در گناوه و سه قایق تندرو حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر، برای اعزام و ارائه خدمات لازم به آسیب‌دیدگان از سیل در استان‌های مختلف آماده‌باش هستند.

وی افزود: علاوه بر اعزام قایق به مناطق سیل‌زده، آمادگی تامین و ارسال دیگر اقلام امدادی در شیلات استان بوشهر به نقاط سیل‌زده وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار