نماینده مردم بروجرد در مجلس:

بروجرد امکانات ندارد/ ارتش و سپاه بودند که پای کار آمدند

«عباس گودرزی» گفت: از سپاه و ارتش به خاطر امدادرسانی در سیل تشکر دارم که اگر پای کار نمی‌آمدند وضعیت بروجرد هم کمتر از بقیه شهرستان‌های استان نمی‌شد.
کد خبر: ۳۴۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 04April 2019

بروجرد امکانات ندارد/ ارتش و سپاه بودند که پای کار آمدندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چرا مدیریت بحران را مقابله با آثار بعد از بحران تعریف می‌کنیم؟ باران رحمت الهی چرا باید به ما آسیب بزند؟ این برآمده از سوءتدبیر‌ها و تعریف غلط از مدیریت بحران است، در مجلس حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم؛ وزیر کشور باید بگوید که اعتبارات مدیریت بحران چگونه توزیع می‌شود.

وی افزود: از فرماندار، امام‌جمعه و دستگاه‌های اجرایی بروجرد تشکر می‌کنم، اگر شهرستان بروجرد زحمتی برای استاندار لرستان نداشته، به‌این معنا نیست که در بروجرد خبری نبوده است، مسئولان پای کار بودند و از جان مایه گذاشتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: چرا شهرستان بروجرد آن‌قدر باید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد؟ چرا در این شهرستان و پس از عمر ۴۰ ساله و دستاورد‌های بسیار بزرگ انقلاب، ما یک سد در بروجرد نداریم؟ چرا سد گله‌رود به بهانه‌های واهی باید از دست ما خارج شود و اعتبارات قطره‌چکانی به سد آبسرده بدهند؟ سد شهید بروجردی را به‌همت استاندار، مساعدت وزیر وقت و پیگیری‌های مستمر از توقف خارج کردند.

وی بیان کرد: سد گله‌رود اگر احداث می‌شد، دورود و خوزستان تا این اندازه آسیب نمی‌دید و این همه سرمایه استراتژیک ما از کف نمی‌رفت، خواهش داریم که پیش از بحران نیز فکری به‌حال شهرستان بروجرد داشته باشید.

گودرزی گفت: نهر محوری در دشت «سیلاخور» بروجرد وجود دارد که ۲۵ سال پیش لایروبی شده است که اگر این اقدام بازهم می‌شد، کشاورزان دشت سیلاخور آسیب نمی‌دیدند، وقتی سرمایه و زندگی خانواده‌ای در سیلاب از دست رفت، مهم نیست که زندگی خودش یا کل شهرستانی از دست برود، اگر در رسیدگی و دعوت از مسئولان ملی و حضور مدیران استانی زحمتی ایجاد نکرده‌ایم؛ اما در توزیع امکانات و اعتبارات درخواست داریم که نام بروجرد هم آورده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: ما ۵۴۰ کیلومتر راه روستایی داریم که ۴۲۰ کیلومتر آن برف‌گیر است، ۱۲۸ کیلومتر راه اصلی با سه لودر، سه گریدر داریم که از همین‌ها ۲ دستگاه از رده خارج است، ما امکانات نداریم؛ تشکر از سپاه و ارتش دارم که اگر پای کار نمی‌آمدند وضعیت بروجرد هم کمتر از بقیه شهرستان‌های استان نمی‌شد.

گودرزی اظهار داشت: برای زیرساخت‌ها و سد‌ها باید فکری شود، لایروبی را در دستور کار جدی قرار دهیم، به کشاورزان بروجرد که خسارت دیدند توجه ویژه شود، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد توجه باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: درخواست داریم که مجمع نمایندگان و استاندار با رییس مجلس و معاون اول رییس‌جمهور در تهران جلسه داشته باشند و اقدام به‌عمل بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار