فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

ورود یک سپاه از کرمانشاه به منطقه سیل‌زده «دلفان»/ یک مؤسسه از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به «دورود» اعزام شد

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: یک سپاه از کرمانشاه با تمام امکانات و تجهیزات برای پشتیبانی مناطق سیل‌زده «دلفان» اعزام‌شده و سپاه کردستان هم معین شهرستان «کوهدشت» شده است.
کد خبر: ۳۴۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 04April 2019

ورود یک سپاه از کرمانشاه به منطقه سیل‌زده «دلفان»/ یک مؤسسه از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به «دورود» اعزام شدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در بازدید از مناطق سیل‌زده خرم آباد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کوچه، خیابان و منازل مردم از گل‌ولای پاکسازی شده و وسایل مردم خارج‌شده و ادارات گاز، آب و برق باید کارشان را انجام دهند.

وی افزود: متأسفانه در ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان موقت سیل‌زدگان کوتاهی شده و حداقل می‌توانستند تعدادی چادر را در یک سوله ورزشی برای خانواده‌ها در نظر بگیرند که در این راستا ما پیگیر کمپی برای اسکان سیل‌زدگان هستیم.

فرمانده سپاه استان لرستان عنوان کرد: بخشی از خانه‌ها نیاز به بازسازی دارند که ما حتماً در این زمینه به آن‌ها کمک می‌کنیم؛ البته وظیفه قانونی نداریم؛ اما وظیفه دینی و برادری حکم می‌کند که باافتخار در منطقه حضور پیدا کنیم و به یاری مردم سیل‌زده بشتابیم.

وی تصریح کرد: ما در پلدختر ۴۶ دستگاه مهندسی داریم و در حال پاکسازی منازل، کوچه و خیابان‌ها هستیم و در این راستا از گروه‌های جهادی هم استفاده کرده‌ایم.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: ظهر دیروز ۱۴ هزار ناهار به مردم پلدختر دادیم و در آشپزخانه‌ای که ایجاد کرده‌ایم، به روند پخت غذای گرم برای مردم سیل‌زده ادامه می‌دهیم؛ همچنین یک بیمارستان صحرایی در پل‌دختر نیز برپا کرده‌ایم.

وی بیان کرد: یک سپاه از کرمانشاه با تمام امکانات و تجهیزات برای پشتیبانی مناطق سیل‌زده «دلفان» اعزام‌شده و سپاه کردستان هم معین شهرستان «کوهدشت» شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یک مؤسسه از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به شهرستان «دورود» اعزام‌شده و تجهیزاتی از قبیل: ۲ لودر و سه کمپرسی و بولدوزر را در این منطقه هم به کار گرفته است و در شهرستان «الیگودرز» هم از سپاه اصفهان استفاده کرده‌ایم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بسیجیان در حضور به‌موقع و داوطلبانه در مناطق سیل‌زده، افزود: بسیجیان در تمام نقاط سیل‌زده حاضرند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار