معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا:

گام دوم انقلاب با تکیه بر جوانان اجرایی می‌شود

امیر سرتیپ بهرام‌پور با بیان این‌که در دفاع مقدس میانگین سن فرماندهان حدود ۲۵ سال بوده است، گفت: اطمینان داریم که با دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گام دوم انقلاب هم با تکیه بر جوانان در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ - 04April 2019

گام دوم انقلاب با تکیه بر جوانان در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ستاد «ایرج بهرام‌پور» معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا، در گفت‌وگویی درباره پیام حضور مردم در تشییع پیکر شهدا پس از گذشت سال‌های متمادی از دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی ادامه داد: این شهدا با گمنامی خود این پیام را به مسئولان منتقل می‌کنند که اگر نظام جمهوری اسلامی و کشورمان در جهان و منطقه نقش‌آفرین است به لطف و یمن حضور شهداست.

امیر سرتیپ بهرام‌پور حرکت جامعه اسلامی را نیازمند حضور جهت‌دهنده دانست و ابراز کرد: باید معنویت یکی از جهت‌دهنده‌های حرکت جامعه باشد که شهدا هم معنویت‌آفرین هستند و هم می‌توانند جامعه را به سمت گام دوم انقلاب پیش ببرند.
وی افزود: اگر در گنجینه دفاع مقدس نگاهی به شهدا کنیم، می‌بینیم که میانگین سن فرماندهان دفاع مقدس در حدود ۲۵ سال بوده است که این دوره پر ثمر را با جان‌نثاری شهدا طی کردیم.

امیر سرتیپ بهرام‌پور عنوان کرد: اطمینان داریم که با دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گام دوم انقلاب هم با تکیه بر جوانان در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها