امام جمعه شهرستان عسلویه:

حضور گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده ارزشمند بود/ فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در وسط میدان هستند

حجت الاسلام «سیدعلی هاشمی‌نژاد» گفت: حضور مردمی و گروه‌های جهادی واقعا تحسین برانگیز و مثال زدنی بود؛ همچنین حضور نیروهای مسلح را باید قدر بدانیم. سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی حضور فعالی دارند و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در وسط میدان هستند.
کد خبر: ۳۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 05April 2019

همدلی و اتحاد مردم و حضور گروه‌های جهادی ارزشمند بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی هاشمی‌نژاد» امام جمعه شهرستان عسلویه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به سیل اخیر، اظهار داشت: باران و سیل اخیر برکاتی داشته و دارد و نیز تلنگری و هشداری بود که قدر نعمت‌ها بدانیم در آسایش و راحتی نعمت‌ها را فراموش نکنیم.

امام جمعه شهرستان عسلویه همدلی جوشش و اتحاد مردم را ارزشمند دانست و گفت: حضور مردمی و گروه‌های جهادی واقعا تحسین برانگیز و مثال زدنی بود؛ همچنین حضور نیروهای مسلح را باید قدر بدانیم. سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی حضور فعالی دارند و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در وسط میدان هستند.

وی بیان داشت: مردم و جوانان با نیت خدایی جهادگونه وارد میدان شدند که جای قدردانی دارد، البته نیاز به کمک‌های نقدی و غیرنقدی است که بازهم مردم باید به کمک سیل‌زدگان بشتابتد.

هاشمی نژاد بیان داشت: مردم تا الان بیش از ۴۰ میلیارد تومان کمک کردند، اما چون حجم خسارت‌ها زیاد است باز هم نیاز به کمک است.

وی به حضور جوانان در کمک رسانی به سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند: جوانان امروز ما انگیزه، معرفت و آمادگی‌شان از قبل بیشتر است؛ جوانان با حس و حال و معنویت دارند کمک می‌کنند و آماده حرکت در جبهه‌های مختلف هستند.

هاشمی نژاد سوم شعبان سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و افزود: امام حسین (ع) با خون و نثار جان خویش و عزیزانش اسلام را زنده کرد و حق بزرگی بر گردن مسلمانان دارد؛ پاسداران به حق راه آن حضرت را ادامه می‌دهند و جان در طبق اخلاص می‌گذارند و جان بر کف در تمام صحنه‌ها حاضرند.

وی همچنین پیش رو بودن ولادت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد (ع) را تبریک گفت و افزود: فداکاری جانباز کربلا مثال زدنی است چنین وفاداری و عشق ورزی نسبت به امام زمان در تاریخ نظیر ندارد.

امام جمعه عسلویه روز فناوری هسته‌ای را تبریک گفت و افزود: با تلاش و هوش فرزندان این ملت به این فناوری دست پیدا کردیم به این مناسبت یاد شهدا هسته‌ای را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار