امام جمعه گناوه:

سپاه در سازندگی، تحریم اقتصادی و بحران‌ها نقش مؤثر دارد

حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی» گفت: امروز سپاه در بحث سازندگی در تحریم اقتصادی در بحران‌های و حوادث داخلی نقش مؤثر دارد.
کد خبر: ۳۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ - 05April 2019

سپاه در سازندگی، تحریم اقتصادی و بحران‌ها نقش مؤثر دارد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی» حسینی امام جمعه گناوه، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با تبریک پیشاپیش حلول ماه شعبان، با اشاره به روایاتی پیرامون شأن و منزلت این ماه، اظهار داشت: ماه شعبان از ماه‌های بسیار پرفضیلت و مولود سه امام معصوم (ع) است که امید است بتوان با توفیقات الهی از فیوضات آن بهره کافی را برد و برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شد.

وی با تقدیر از وحدت و همیاری مردم و مسئولان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور، گفت: در حالی که سیل تعدادی از استان‌ها و شهرها و روستاهای را درگیر کرد، ولی با درایت مقام معظم رهبری، همه مسئولان و مردم در روزهای اولیه این سیل با کمک شتافتند و همه در کنار هم از نظامیان و دولت و مردم سعی در کمک برآمدند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: به تعبیر سخن رهبری، کارهای اصلی یعنی بازسازی و جبران صدمات و خسارت‌ها باید از این به بعد انجام و صدمات جبران شود.

وی گفت: اگرچه سیل باعث صدمات و خسارت‌های زیادی شد، ولی از سوی دیگر نیز باعث برکات بیشتر خداوند شد و باعث ذخیره آبی خوبی شد که امید است مسئولان در جبران خسارات همت کنند.

رکنی حسینی عنوان کرد: با توجه به این‌که کشور ما از کشورهای حادثه خیز جهان است، مدیریت توانمند در رأس مسئولان و نهادهای اجرایی می‌تواند این خسارات را تبدیل به فرصت کند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: حادثه‌ها و بلایا مختص کشور ما نیست و با همه تبلیغات سوء دشمنان کشور ما توانست به برکت وحدت و همدلی کارها را پیش ببرد؛ ولی دشمنان نیز در حالی که شعار رعایت حقوق بشر سر می‌دهند؛ اما کمک‌های بشردوستانه در این حادثه را به سیل‌زدگان مسدود کردند؛ لذا به کوری چشم دشمنان ملت ما با سرافرازی از این برهه عبور خواهد کرد و روسیاهی به دشمنان می‌ماند.

وی با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی به شهامت، مردانگی، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع) در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس، صحنه‌های فراموش نشدنی و حماس‌های ماندگار آفریدند.

رکنی حسینی گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران با تجربیات ارزشمند خود در تمام عرصه‌ها از جمله در سازندگی و تلاش برای پیشرفت کشور اسلامی گام بر می‌دارد و کوتاهی نکرده است.

وی گفت: امروز سپاه در بحث سازندگی، در تحریم اقتصادی در بحران‌های و حوادث داخلی نقش مؤثر دارد.

امام جمعه گناوه با اشاره به روز ۲۰ فروردین روز فناوری هسته‌ای، اظهار داشت: فناوری هسته‌ای نماد خودباوری و توانمندی ملی ماست و اگرچه دانشمندان بزرگی در این راه شهید شدند؛ ولی امروز این عزت و توانمندی به برکت خون شهدا و تلاش دانشمندان ما حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار