معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

پیام انقلاب اسلامی پیام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است

«مجید خورشیدی» گفت: پیام انقلاب اسلامی پیام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است. انقلاب اسلامی در بستری از اسلامی و تمدن ایرانی سر برآورده است.
کد خبر: ۳۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ - 06April 2019

پیام انقلاب اسلامی پیام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مجید خورشیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز (شنبه 17 شهریور ماه) در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال شاهد وقوع حوادث و بلایای طبیعی بودیم و امیدواریم خسارت‌های این عزیزان جبران شود و توجه ویژه‌ای به خسارت‌های روحی و معنوی وارد شده به این عزیزان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در موارد مختلف شاهد بی‌توجهی به خسارت‌های روحی و روانی آسیب‌دیدگان حوادث بوده‌ایم، گفت: همه سازمان‌های فرهنگی و هنری برای بازسازی روحی حادثه‌ دیدگان باید وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

خورشیدی با بیان اینکه مردم نیازمند بازسازی روحی و روانی هستند، تصریح کرد: انتظار و خواسته ما این است که در برنامه‌های هنری مسائل بازسازی روحیه مردم گنجانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: سال جاری در کنار همه زیبایی‌هایی که داشت حوادثی را هم داشت از جمله از دست دادن هنرمند بزرگ کشور جمشید مشایخی و در استان بوشهر نیز یک چهره فرهنگی هنری را از دست داد.

خورشیدی افزود: پیام انقلاب اسلامی پیام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است. انقلاب اسلامی در بستری از اسلامی و تمدن ایرانی سر برآورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها