احسان ارغوانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تلاش «پل فروردین» برای معرفی آثار فاخر موسیقی ایرانی

تهیه‌کننده برنامه نوروزی «پل فروردین» گفت: ویژه برنامه «پل فروردین» تلاش کرده تا در حد وسع خود آثار فاخر موسیقی ایرانی را معرفی کند و از سوی دیگر در صورت توافق و فراهم سازی امکانات اقدام به تولید سبک‌های اصیل موسیقی ایرانی کند.
کد خبر: ۳۴۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ - 07April 2019

تلاش «پل فروردین» برای معرفی آثار فاخر موسیقی ایرانیاحسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه نوروزی «پل فروردین» شبکه دو سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در خصوص ایده تولید برنامه‌ پل فروردین و بخش انتخاب بهترین ترانه اظهار داشت: مسابقه انتخاب بهترین ترانه یکی از بخش‌های جذاب برنامه پل فروردین است که با هدف ترویج موسیقی فاخر ایرانی و تعامل با اسپانسر برنامه تهیه شد.

وی درباره ایده این برنامه گفت: ایده نخست تولید ویژه برنامه «پل فروردین» بر پایه حضور هنرمندان توانایی بود که با رسانه‌ها تعامل کمتری داشتند که با حضور در این برنامه و ساخت آیتم‌هایی درباره جریان زندگی این افراد، وسعت دید مردم نسبت به این افراد گسترده شود و از سوی دیگر ارائه مستند با محوریت معرفی مکان‌های ناشناخته ایران و مناطق محروم گامی برای گسترش گردشگری کشور و شناخت این مناطق برداشته شود.

تهیه‌کننده برنامه نوروزی «پل فروردین» با بیان اینکه اتاق فکر برنامه در بخش انتخاب ترانه‌های مسابقه موسیقی همواره از انتخاب آثار سخیف دوری کرده است، عنوان کرد: اتاق فکر برنامه با مشورت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما خوانندگانی را وارد عرصه رقابت کرد که دارای اثر اصیل، تجربه فعالیت مطلوب، اشعار مناسب و... بودند و در نهایت اثر دلبر محسن چاوشی، تیتراژ ماه عسل بهنام بانی، اثر دیوانه رضا بهرام و ترانه‌ای از محمد علیزاده راهی بعد از کسب آراء مردمی مرحله نهایی شده‌اند.

ارغوانی رسالت برنامه پل فروردین و مسابقه انتخاب بهترین ترانه را آشنایی مردم به ترانه‌های اصیل و خوب دانست و افزود: ویژه برنامه پل فروردین تلاش کرده تا در حد وسع و توانایی خود آثار فاخر موسیقی ایرانی را معرفی کند و از سوی دیگر در صورت توافق و فراهم سازی امکانات اقدام به تولید سبک‌های اصیل موسیقی ایرانی کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بر اساس تحقیقات میدانی و آمار شرکت‌کنندگان مسابقه انتخاب بهترین ترانه شاهد استقبال و توجه خوبی از سوی مردم نسبت به برنامه پل فروردین بوده‌ایم.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه ساخت برنامه ترکیبی تلویزیونی که متشکل از ژانرها و بخش‌های مختلف مانند مستند، موسیقی، تاریخ باشد، امری دشوار است، گفت: با توجه به سابقه ساخت آثار ترکیبی گوناگون برای شبکه‌های تلویزیون هیچگاه عنصر تکرار و دوباره‌گویی در برنامه‌های ترکیبی که برای آینده در محوریت اجرا قرار دارم، پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار