مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر؛

کمک دو میلیارد 510 میلیون ریالی مردم بوشهر به سیل زدگان

«احمد لطفی» گفت: طی هفته گذشته تاکنون مردم استان بوشهر دو میلیارد و 510 میلیون ریال کمک نقدی و کالایی در اختیار کمیته امداد گذاشتند که در اولین فرصت به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
کد خبر: ۳۴۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 06April 2019

کمک دو میلیارد 510 میلیون ریالی مردم بوشهر به سیل زدگان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با ابراز تأسف از وقوع سیل خسارت‌بار در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: مردم نوع‌دوست استان بوشهر خیلی زود به کمک هم‌وطنان سیل‌زده خود شتافتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق کمیته امداد و هلال‌احمر به دست نیازمندان رساندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: طی هفته گذشته تاکنون مردم استان بوشهر دو میلیارد و 510 میلیون ریال کمک نقدی و کالایی در اختیار کمیته امداد گذاشتند که در اولین فرصت به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه این کمک‌ها 880 میلیون ریال نقد و یک میلیارد و 630 میلیون ریال کمک کالایی بوده است، عنوان کرد: کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی همچون موادغذایی و آب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق‌گاز، کفش و البسه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا شده است و بلافاصله در قالب چند کاروان به مناطق سیل‌زده ارسال و توزیع شده است.

لطفی یاد آور شد: کماکان ادارات این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل‌زده کشور می‌باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار