استاندار خوزستان:

سرریز شدن سدهای کرخه و دز شایعه است/ بازگشایی جاده اندیمشک به اهواز

استاندار خوزستان گفت: وضعیت سدهای کرخه و دز پایدار است و مشکلی وجود ندارد و اینکه می‌گویند این سد‌ها سرریز شده‌اند شایعه است.
کد خبر: ۳۴۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 07April 2019

سرریز کردن سد کرخه و دز شایعه است/ بازگشایی جاده اندیمشک به اهوازبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه خروجی سد کرخه همچنان بیش از دو هزار متر مکعب در ثانیه است، اظهار داشت: با توجه به حجم آب‌های ورودی به پشت سد کرخه، هم‌اکنون خروجی آب به دو هزار و 100 تا دو هزار و 500 متر مکعب در ثانیه رسیده است.

استاندار خوزستان با اشاره به تخلیه برخی از شهر‌ها افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مردم، بسیج، سپاه و ارتش اجازه داده نشده آب وارد این شهر‌ها شود.

شریعتی در خصوص مشکل آبگرفتگی در جاده اهواز و اندیشمک گفت: شب گذشته با حضور کارکنان راهداری این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه اکثر روستا‌ها تخلیه شده است، خاطرنشان کرد: در برخی از روستا‌ها علی‌رغم مذاکرات صورت گرفته حاضر به تخلیه خانه‌های خود نشدند و ما از طریق هلال احمر به آن‌ها خدمات رسانی می‌کنیم.

استاندار خوزستان گفت: وضعیت سدهای کرخه و دز پایدار است و مشکلی وجود ندارد و اینکه می‌گویند این سد‌ها سرریز کردند شایعه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار