رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مجلس در حال تهیه طرح دوفوریتی برای مقابله با اقدامات آمریکاست

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تهیه طرحی دو فوریتی برای مقابله با اقدامات آمریکا خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 07April 2019

مجلس در حال تهیه طرح دو فوریتی برای مقابله با اقدامات آمریکاست

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‎و‌گو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، در واکنش به طرح ادعای دولتمردان آمریکایی مبنی بر اقدام آنها در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: نمایندگان در حال تهیه طرحی دو فوریتی برای مقابله با این اقدام آمریکا هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس افزود: اگر دولتمردان آمریکایی این خطا را مرتکب شوند و سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند، این طرح دو فوریتی در مجلس تصویب خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه جریانات سیاسی مجلس حامی این طرح دوفوریتی هستند، تصریح کرد: به اذعان ترامپ داعش را آمریکایی‌ها شکل دادند و واقعیت این است که سپاه، ارتش و نیروهای نظامی ما داعش را شکست دادند.

فلاحت پیشه با توجه به این نکته که نمایندگان مجلس در قالب طرح دو فوریتی خواهان مقابله به مثل با اقدامات بی‌شرمانه آمریکا هستند، گفت: آمریکا در صورتی که سپاه را در فهرست گروهک‌های تروریستی قرار دهد، ما نیز نظامیان این کشور را در گروه تروریست‌ها قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار