مطهری در صحن علنی مجلس:

اقدام آمریکا در جلوگیری از کمک صلیب سرخ به ایران بدون پاسخ نمی‌ماند/ اختصاص بخشی از حقوق نمایندگان مجلس به سیل‌زدگان

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با مردم ایران دشمنی دارد، گفت: اقدام آمریکا در خصوص جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ به ایران، اقدامی نابخردانه بود که قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۳۴۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 07April 2019

اقدام آمریکا در جلوگیری از کمک صلیب سرخ به ایران بی پاسخ نمی‌ماندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸فروردین‌) خانه ملت، با اشاره به وضعیت استان‌های سیل‌زده اظهار داشت: طبق گزارشات به دست آمده از مناطق سیل‌زده، کمک‌های خوب و قابل قبولی مردم، دولت، نمایندگان مجلس و نیروهای مسلح در این خصوص صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به خصومت های دولتمردان آمریکایی نسبت به ملت ایران افزود: اقدام آمریکا مبنی بر جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ به ایران، اقدامی نابخردانه بود که پاسخ داده می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عدم لایروبی رودخانه‌ها و تاسیس خیابان در مسیر رودخانه شهرستان شیراز را اقدامی نابخردانه خواند و گفت: این موضوعات باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: سه طرح دوفوریتی از سوی نمایندگان برای اصلاح بودجه ارائه شده البته شورای نگهبان معتقد است برای تغییر بودجه باید از سوی دولت لایحه ارائه شود.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه مجلس آمادگی هرگونه اقدام در جهت کاهش مشکلات مردم سیل‌زده را دارد، گفت: ضعف در ستاد مدیریت بحران را نمی‌توان انکار کرد و متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها در مدیریت بحران وجود داشت.

مطهری گفت: تقریباً همه دوستان از استان‌هایی که خسارت بیشتری در سیل داشتند صحبت کردند البته استان‌هایی مثل همدان، خراسان شمالی، اصفهان و تهران باقی مانده که فرصت صحبت نشد ما در آینده جلسه با وزرا را هم خواهیم داشت.

نایب رئیس مجلس اعلام کرد که اکثر نمایندگان چند روز حقوق خود را به سیل زدگان اختصاص دادند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار