عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با دفاع‌پرس:

نظامیان آمریکایی با داعش برای جمهوری اسلامی تفاوت نمی‌کند/ سپاه آسیب‌ناپذیر است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به اقدام وقیحانه و نابخردانه دولتمردان آمریکایی در خصوص قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها گفت: نظامیان آمریکایی با داعشیان یکسان‌اند و ما پایگاه‌های آمریکا در منطقه را جزو مقر تروریست‌ها می‌دانیم.
کد خبر: ۳۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ - 08April 2019

نظامیان آمریکایی با داعش برای جمهوری اسلامی تفاوت نمی‌کند/ سپاه آسیب‌ناپذیر استحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام وقیحانه و نابخردانه دولتمردان آمریکایی در جهت قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها اظهار داشت: با تصویب طرحی 2 فوریتی از سوی مجلس، تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه به عنوان پایگاه‌های تروریستی شناخته می‌شود و سپاه این حق را خواهد داشت که همچون تروریست‌ها با آن‌ها مقابله کند.

وی با بیان اینکه ترامپ از هدف و کرده خود پشیمان خواهد شد، افزود: امت اسلامی در برابر این سفاکی سیاسی دولتمردان آمریکایی واکنش تندی نشان خواهند داد؛ چراکه رسالت سپاه در مبارزه با جریان تکفیری برای همگام مشهود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه به هیچ عنوان تضعیف و اقدام سخیف آمریکا مانع از تحقق آرمان‌های سپاه نخواهد شد، گفت: از خود نشان می‌دهند، کشور‌های اسلامی نیز واکنش جدی نشان دهند.

وی با توجه به این نکته که اقدام آمریکا قطعا بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: نیرو‌های آمریکایی در غرب آسیا از سوی شورای عالی امنیت ملی جزو نیرو‌های تروریستی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام ذوالنوری تصریح کرد: به شدت پیگیر هستیم تا مصوبه شورای عالی امنیت فردا به مجلس بیاید تا بدون اتلاف وقت به قانون تبدیل شود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار