مطهری در جمع خبرنگاران:

تروریست خواندن سپاه بزرگترین خطای ترامپ بود/ طرح حمایت از سپاه امروز نهایی می‌شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام سخیف دولتمردان آمریکایی مبنی بر تروریست قلمداد کردن سپاه، از تصویب طرحی برای ارتقای قدرت این نهاد انقلابی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 09April 2019

تروریست خواندن سپاه بزرگترین خطای ترامپ بود/ طرح حمایت از سپاه امروز نهایی می‌شودبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه  ۲۰ فروردین‌) خانه ملت، در جمع خبرنگاران در واکنش به تروریست خواندن سپاه، اظهار داشت: این اقدام آمریکا نه تنها منجر به ایجاد خلل در عزم و اراده سپاه برای تحقق برنامه‌ها و کاهش ارادت ملت به این نهاد انقلابی نخواهد شد، بلکه باعث محبوبیت بیشتر سپاه در جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه می‌شود.

مطهری افزود: نهادی مانند سپاه که در بین مردم محبوب است، وقتی تروریست نامیده می‌شود نفع او خواهد بود و به ضرر آمریکا است. فکر می‌کنم آمریکا از آنجایی که از ابزارهای مختلف استفاده کرد و به نتیجه نرسید این شگرد را نیز به کار برده و می‌خواهد فشار روانی و فشار اقتصادی به ایران وارد کند، اما مردم ما متحدتر خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی دولتمردان آمریکایی برای تضعیف قدرت جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها، تصریح کرد: ان‌شاءالله با مقاومت مردم و تلاش مسوولان برای بهبود وضعیت موجود به زودی از بحران‌ها خارج خواهیم شد.

مطهری خاطرنشان کرد: در طول چهل سال بعد از انقلاب، هر گاه دشمن اساس انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داد، همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد شده و در مقابل دشمن ایستاده‌اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی مجلس در خصوص حمایت‌های همه‌جانبه از سپاه گفت: امروز طرحی دو یا سه فوریتی برای ارتقای قدرت و جایگاه سپاه در مجلس تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار