توسط مدیریت آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تولید شد؛

تولید دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» برای کلیه مدیران و کارکنان دولت

دوره مجازی آشنایی با دفاع مقدس به همت مدیریت آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برای کلیه مدیران و کارکنان دولت، تولید شد.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 09April 2019

تولید دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» برای کلیه مدیران و کارکنان دولتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دوره مجازی آشنایی با دفاع مقدس از اردیبهشت ماه سال 1397 تا اسفند ماه 1397 توسط شرکت رستا نوین رایا (رایا درس) با حضور اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و با نظارت کیفی مدیریت آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تولید شد و از فروردین ماه سال 1398 در سایت این شرکت فعال است.

این دوره بر اساس مصوبه 646 شورای عالی انقلاب فرهنگی در 30 تیر 1388 و نیز نامه شماره 41234 معاون توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ 27 دی ماه 1391 مبنی بر برگزاری دوره «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» برای کلیه مدیران و کارکنان محترم دولت با 13 موضوع متنوع و بسیار مهم (ابلاغی از سوی دولت) از ریشه‌ها و زمینه‌ها جنگ تحمیلی تا شروع، توقف، پاکسازی مناطق عملیاتی، تعقیب و تنبیه متجاوز و نیز دستاوردهای سیاسی، دفاعی، اقتصادی و... دوران دفاع مقدس را شامل می‌شود.

این دوره با 9 استاد و حداقل 20 کارشناس شرکت رایادرس (یک هزار و 700 نفر ساعت) در حدود 10 ماه فعالیت مستمر و نیز بیش از 400 ساعت نظارت کیفی، تولید و آماده ارایه به کلیه مدیران و کارکنان دولت (با اولویت وزارت آموزش و پرورش)، طلاب و دانشجویان، سایر داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از این دوره و ثبت نام به آدرس: http:/lms.rayadars.com مراجعه نمایند. سامانه پشتیبانی دوره نیز با شماره تلفن 54914-021 از ساعت 08:30 تا 16:30 و پست الکترونیکی support@rayadars.com جوابگوی سوالات داوطلبان گرامی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار