نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز اصحاب امام حسین (ع) در لباس نیروهای نظامی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با بیان اینکه دشمنان تنها مانع برای رسیدن به اهدافشان را اصحاب حسین (ع) می‌دانند گفت: امروز این اصحاب چه در لباس پاسدار، چه بسیج، چه نیروهای نظامی و به طور کلی ملت بزرگ ایران، در مقابلشان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 09April 2019

امروز اصحاب امام حسین(ع) در لباس نیروهای نظامی در مقابل دشمنان ایستاده اندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در طول عمر ۴۰ سال انقلاب اسلامی، لحظات پرفراز و نشیب، تغییر رنگ و ادعاها را شاهد بوده‌ایم، اما اصحاب امام حسین (ع) در زمان ما همان ثبات قدم را نشان داده اند.

وی افزود: یکی از برکات الهی است که روز میلاد امام حسین (ع) با روز پاسدار و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: طبق اطلاعاتی که در دوران صدام و جنگ 8 ساله و همچنین خاطرات رزمندان مشاهده می‌کنیم، این نکته روشن است که آن اسیرانی که پاسدار بودنشان برای دشمنان احراز می‌شد، زیر شکنجه‌ها به شهادت می رسیدند.

عبادی با اشاره به اینکه صهیونیست ها و افرادی از جمله ترامپ از قدرت ایران اسلامی ناراحتند، گفت: آنها خودشان ادعا می‌کنند که با زور می توانیم مالک دنیا شویم اما حریف تفکر و اندیشه حسینی نمی‌شویم.

وی با اشاره به نظریه «فوکویاما» اندیشمند آمریکایی مطرح کرد: او در نظریه خود اینگونه می گوید که «ما با قدرتمان می‌توانیم بر همگان مسلط شویم، اما شیعه همانند مرغی است در اوج، که دارای دو بال سرخ و سبز و همچنین یک حفاظ است و از تیر رس ما خارج است و ما با این ها دچار مشکل هستیم».

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان بسیار کارشناسی شده حرف می‌زنند، گفت: این نظریه پرداز در ادامه می‌گوید «بال سبز شیعیان مسئله انتظار، قانع نشدن به وضع موجود، منتظر فرج بودن و دنبال کردن آرمان‌های حق تا وصول به نتیجه است؛ بال سرخش، کربلا، عاشورا و امام حسین(ع) است و حفاظی که از آن محافظت می‌کند نیز حفاظی است که بالاترین مباحث فقهی و کلامی با بهترین شیوه ها، استدلال ها و برهان ها را در خود جای داده و آن ولایت فقیه است».

عبادی وعده الهی را وعده ای حق دانست و منتظران امام زمان (عج) را کسانی برشمرد که پا در رکاب وعده الهی هستند و هیچ وقت کم نمی آورند.

وی اضافه کرد: با اندیشه حسینی باید در مقابل ظلم ایستادگی کرد چراکه دشمنان می خواهند با نام هر دینی دیگران را به زیر سلطه خود درآورند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان تنها مانع برای رسیدن به اهدافشان را اصحاب حسین(ع) می‌دانند متذکر شد: این اصحاب چه در لباس پاسدار، چه بسیج، چه نیروهای نظامی و به طور کلی ملت بزرگ ایران، در مقابلشان ایستاده اند.

عبادی تفکر حسینی را یک تفکر فراگیر دانست و گفت: در مواقع مختلف افرادی که فکرشان را نمی کنید وارد میدان می شوند و جلوتر از ما حرکت می کنند.

وی در خصوص سیل اخیر در برخی استان های کشور بیان داشت: این موضوع که با مدیریت ضعیف و ولنگاری های زیاد باعث شد تا باران رحمت الهی چندین استان را دچار مشکلات فراوان کند، اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و لباسی وارد صحنه شدند و به کمک سیل زندگان شتافتند و آن ها را تنها نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمامی عربده کشی‌های خلاف حق، عدل و قانون دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهد شد و با سرافرازی مردم، نیروهای بسیج، سپاه و کلیه نیروهای نظامی به سمت ظهور حضرت مهدی(عج) پیش خواهیم رفت تا جامعه بشری را از زیر سلطه وحشی‌های زمان نجات دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها