برگزاری سالگرد شهادت سپهبد «صیادشیرازی» در خاش

بیستمین سالگرد شهادت سپهبد «علی صیادشیرازی» در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 09April 2019

برگزاری سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد «علی صیادشیرازی» با حضور مشاور فرمانده معظم کل قوا در حفاظت اطلاعات ارتش و مسئولان و خانواده شهدا امروز 20 فروردین ماه در خاش برگزار شد.

امیر سرتیپ «سیدحسام هاشمی» مشاور مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در حفاظت اطلاعات ارتش و همرزم شهید صیادشیرازی اظهار داشت: شهید صیادشیرازی از الگوهای شاخص در خدمت و حضور در صحنه‌های دفاع از حریم اسلام و انقلاب و رهبری بودند.

وی افزود: ادامه راه شهیدان ارتش و سپاه اسلام مانند شهیدان صیادشیرازی، آوینی، کلاهدوز، همت، باکری و غیره با برگزاری همین گونه همایش‌ها میسر بوده و یاد این سرمایه‌های ارزشمند نظام را زنده می‌کند.

هاشمی با محکوم کردن اقدام آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه اظهار داشت: ترامپ و سران آمریکایی باید بدانند که سپاه عزیز ایران منشا خیر و برکت و خدمت‌رسانی است و تصمیمات بی‌شرمانه و جاهلانه شما نمی‌تواند ملت و پاسداران وطن را از اهداف متعالی اسلام و انقلاب دور کند.

وی عنوان کرد: تشکیل سپاه در کنار عزیزان ارتش از هوشمندی امام خمینی حکایت دارد که توانست عظمت و ابهت کشور را قوت ببخشد.

همرزم شهید صیادشیرازی ادامه داد: خدمات ارتشیان دلاور و نیروهای ارزشی انقلاب مانند شهید صیادشیرازی سبب استحکام و پایداری نظام اسلامی و شکست نقشه‌های دشمنان گردیده است.

هاشمی گفت: حضور شهید صیاد شیرازی و سایر سرداران رشید ارتش و سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب و مقابله با گروهک‌های خرابکار نابودی دشمنان و عوامل دست نشانده‌شان را به دنبال داشت.

وی از فرماندهان نیروهای مسلح، امامان جمعه و فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای مردم که از سرمایه‌های ارزشمند اسلام و کشور هستند وقت بگذارند و خدمات شایسته‌ای به آنان ارائه دهند.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش با گرامی‌داشت مناسبت‌های ماه بزرگ شعبان و بزرگداشت شهید صیادشیرازی گفت: مردمی بودن، حضور با اخلاص و شجاعانه، اخلاق و دینداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهید صیادشیرازی است.

این مسئول اقدام آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: ایران قربانی ترور کور عوامل و دست نشاندگان استکبار و منافقان و جنایتکاران بوده که شهید صیادشیرازی نیز نمونه‌ای از قربانی‌های راه ترور است که دشمنان وجود این سرمایه بزرگ انقلاب را تحمل نکردند و آن جنایت کور را رقم زدند.

سرهنگ «عبدالرحمن ساسانیان فرد» فرمانده مرکز آموزش 08 (شهید ابراهیم نوری) با برشمردن ویژگی‌های برجسته شهید صیادشیرازی، آمادگی پرسنل کادر و وظیفه ارتش را برای ادامه راه شهیدان، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مقابله با تهدیدات دشمنان اعلام کرد.

در ادامه تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و پاسداران خاش مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار