اعلام آمادگی فرهنگسرای گلستان برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

با توجه به نیاز هم‌وطنان سیل‌زده کشورمان، فرهنگسرای گلستان آمادگی خود برای دریافت کمک‌های مردمی شهروندان منطقه هشت و ارسال آن به مناطق سیل‌زده را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۴۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 09April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، زینب‌السادات گرامی مدیر روابط عمومی مراکز فرهنگسرای گلستان با اشاره به آمادگی این فرهنگسرای برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در مناطقی از کشور و تخریب بخش زیادی از منازل، هم‌وطنان‌ عزیزمان به وسایل و کمک‌های نقدی نیازمند هستند و به همین منظور، فرهنگسرای گلستان هم‌چنان آمادگی خود برای دریافت کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده را اعلام می‌کند.

وی از ارسال اولین بخش کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل در کشور، کمیته جمع‌آوری کمک‌های مردمی در منطقه هشت تشکیل شد و با توجه به لطف و مهربانی شهروندان منطقه، کمک‌های قابل توجهی برای این عزیزان جمع‌آوری شد که اولین بخش ا آن به مناطق سیل‌زده ارسال شد. با این حال، هم‌چنان نیازمند یاری و حمایت مردم هستیم تا بتوانیم با ارسال اقلام ضروری، بهترین خدمات را به سیل‌زدگان ارائه نماییم. بر همین اساس، این فرهنگسرا پذیرای کمک‌های شهروندان مهربان تهرانی است تا این موارد را با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مناطق سیل‌زده انتقال دهد.

گرامی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه و اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار