امیر حاتمی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح در صف واحد قرار دارند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردن اقدام دولتمردان آمریکایی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها، گفت: ملت و مسوولان کشور، همه پاسدار جمهوری اسلامی هستیم و در مقابل کینه‌ورزی دشمنان ساکت نمی‌مانیم.
کد خبر: ۳۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ - 09April 2019

نیروهای مسلح در صف واحد قرار دارندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین‌) مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه لباس سبز پاسداری را بر تن داشت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام مردم و مسوولان کشورمان از حامیان سپاه هستند. در حقیقت نیروهای مسلح حافظان انقلاب و آرمان‎های امام راحل هستند؛ لذا ممکن است دو نوع لباس متفاوت بپوشند اما هدف صرفا صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است.

امیر حاتمی با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی با اقدامات احمقانه و وقیحانه‌شان نمی‌توانند خللی در عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وارد کنند، افزود: امروز نمایندگان مجلس که طبق فرموده امام راحل، عصاره ملت هستند، با پوشاندن لباس پاسداری جواب دندان شکنی به غربی‌ها دادند.

وی در خصوص بازتاب بین‌المللی اقدام دولت ترامپ، گفت: اقدام دولت ترامپ آنچنان سخیف و پیش‎پا افتاده بوده و از پشتوانه ضعیف حقوقی و قانونی برخوردار است که بعید می دانم در دنیا کشوری پیدا شود که از این اقدام حمایت کند، همانطور که کارهای قبلی سران آمریکا مثل تغییر پایتخت فلسطین اشغالی به بیت‎المقدس یا تصرف جولان مورد مخالفت عموم جهانیان قرار گرفت، حتماً این اقدام آمریکا نیز که خلاف قوانین بین‎المللی است، مورد مخالفت همه آزادگان جهان قرار می‌گیرد.

امیر حاتمی با استناد به قانون اساسی کشورمان، سپاه را برجسته‌ترین نهاد انقلابی در راستای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی رسمی است و از بدو ظهور انقلاب تاکنون در راه دفاع از کشور در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان سابقه درخشانی در کارنامه خود ثبت کرده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه اقدام دولتمردان آمریکایی غیرقانونی و در جوامع بین‌المللی فاقد ارزش است، گفت: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که این اقدام نه تنها راه به جایی نخواهد برد، بلکه منجر به افزایش اقتدار سپاه و افزایش ارادت و مودت مردم به این نهاد انقلابی خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها