مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بوشهر

سردار «غلامعلی کفاش» با اشاره به اهمیت و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر گفت: با همکاری و مساعدت نماینده ولی فقیه و استاندار استان بوشهر به زودی شاهد احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۴۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 10April 2019

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز (چهارشنبه) در آیین بیستمین سالگرد بزرگداشت شهادت امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» و 110 شهید شاخص نیرو‌های مسلح، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکوم کردن اقدام کاخ سفید در پی قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: نام و یاد شهیدان دفاع مقدس احساس افتخار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند یاد شهیدان به فراموشی سپرده شود ویژگی‌های اخلاقی شهید امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» را برشمرد و گفت: جهاد ما در هشت سال دفاع مقدس بر اساس ولایتمداری و معنویت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر رزم آوری، جهادی بودن و معنویت را از ویژگی بارز شهید صیاد شیرازی خواند و خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی به نماز اول وقت توجه بسیاری داشت.

وی در پایان از اهمیت و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر گفت و بیان داشت: با همکاری و مساعدت آیت‌الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و «گراوند» استاندار به زودی شاهد احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها