فرمانده دریابانی بوشهر:

نیرو‌های مسلح با همدلی طراحی‌ دشمنان را خنثی خواهند کرد

سردار «ولی اله رضایی نژاد» گفت: نیرو‌های مسلح با وحدت و همدلی دوش به دوش هم طراحی‌ها و راهبرد‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 10April 2019

نیروهای مسلح با وحدت و همدلی طراحی های دشمنان را خنثی خواهند کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «ولی اله رضایی نژاد» فرمانده دریابانی استان بوشهر، امروز (چهارشنبه) در آیین بیستمین سالگرد بزرگداشت شهادت امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» و 110 شهید شاخص نیرو‌های مسلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهید امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» صیاد دلها بود.

وی به عمق معنویت و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان نظام انقلاب اسلامی ایران فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری را مو به مو اما معکوس در اتاق های فکر اجرا می کنند تا نتیجه معکوس بگیرند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تأکید بر اینکه دشمنان 2 سخن امام خمینی (ره) که «پشتیبان ولایت فقیه باشید و اگر سپاه نبود، کشور نبود» را مد نظر دارند که در روز پاسدار اقدام به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی کردند.

رضایی نژاد با بیان اینکه جایگاه ولایتمداری و بصیرت، پشتیبانی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودن است، گفت: شهید صیاد شیرازی راهبردی در حوزه ولایت بود.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح با وحدت و همدلی دوش به دوش هم طراحی ها و راهبردهای دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار