فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش در خرسان شمالی:

اقدام آمریکا علیه سپاه نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آنها در برابر ایران است

امیر سرتیپ «ابراهیم گل گلی» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان‌دهنده عصبانیت آمریکا و عجز و ناتوانی آنها در برابر ایران است.
کد خبر: ۳۴۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 10April 2019

اقدام آمریکا علیه سپاه نشان دهنده عجز و ناتوانی آن ها در برابر ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر سرتیپ «ابراهیم گل گلی» فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خرسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: بعد از جنگ هشت ساله ارتش همواره در کنار ملت ایران بوده و هست و این حضور را می‌توان در زلزله کرمانشاه و سیل‌های اخیر مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه ارتش در یک وضعیت بسیار عالی قرار دارد، گفت: امروز ارتش هم از لحاظ تجهیزات و هم از لحاظ آموزش آمادگی کامل برای مقابله با دشمن را دارد و همواره آماده خدمت به ملت ایران است و این نقش خود را وفادارانه ایفا می‌کند و همیشه متعهد به نظام جمهوری اسلامی است.

گل گلی با اشاره به اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها گفت: این اقدام آمریکا نشان دهنده عصبانیت آمریکا و عجز و ناتوانی آن‌ها در برابر ایران است و ارتش همانند تمام ملت ایران این اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم و حمایت خود را از سپاه اعلام می‌کند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خرسان شمالی در ادامه پیروزی و تداوم انقلاب را به دلیل وحدت و هم افزایی بین دستگاه‌های امنیتی، نیرو‌های مسلح کشور، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مدیریت رهبری عنوان کرد.

وی با اشاره به سیل‌های اخیر گفت: بخش‌هایی از تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان برای امدادرسانی در مناطق سیل زده گلستان مستقر شده است و از خراسان شمالی هم ۴۰ نفر از کارکنان و همچنین کادر پزشکی با خودرو‌های تاکتیکی، خودروی سبک، پمپ‌های آب و خودروی حمام صحرایی اعزام شده‌اند.

گل گلی در خصوص برنامه‌های هفته ارتش گفت: در روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ساعت ۸:۳۰ صبح رژه نیرو‌های مسلح و موتوری با هدف اعلام آمادگی و اقتدار یگان‌های نیرو‌های مسلح خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره شهید «مرتضی زرهرن» نخستین شهید مدافع حرم ارتشی خراسان شمالی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده‌روی خانوادگی برای عموم مردم از جمله برنامه‌های ارتش خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار