رونمایی از تابلو سنگ شهید حاج عباس عبداللهی

طی مراسمی در پردیس سینمایی قدس تبریز از تابلوسنگ پرتره شهید مدافع حرم حاج عباس عبداللهی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ - 13April 2019

از تابلو سنگ شهید حاج عباس عبداللهی رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، ویژه برنامه‌ی راوی عشق روز شنبه 24 فروردین ماه از ساعت 18 در پردیس فرهنگی سینمایی قدس واقع در چهارراه شریعتی و مصلی حضرت امام خمینی (رضوان الله) برگزار می‌شود.

در این مراسم از تابلوسنگ پرتره شهید مدافع حرم، حاج عباس عبداللهی اثر استاد بقال اصغری رونمایی و اکران‌های مردمی فیلم مستند، "راوی عشق" کاری از سید امین بهکار افتتاح خواهد شد.

مستند راوی عشق مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبداللهی دارد. این شهید والامقام اهل شهر مرند در آذربایجان شرقی بود که در حدود ۱۵ سالگی عازم جبهه‌‌های جنگ تحمیلی شد و از رزمندگان کم سن و سال آن دوران بود.

فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان لشکر ۳۱ عاشورای سپاه پاسداران در ۲۳ بهمن ۹۳ در کفرناسج در استان درعای سوریه به دست زیرشاخه ارتش آزاد (گروه الویه الفرقان) شهید شد و پیکر پاک و مطهرش در دستان ناپاک فرزندان خلف معاویه و یزید لعنت الله علیه در سوریه باقی ماند.

شهید عبدالهی بازنشسته سپاه و برنده ورزش‌‌های رزمی ارتش‌های جهان بود که سال‌ها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان ۸ سال دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار