از مجموع 6 نامزد؛

«عالیه مهرابی» نشان هنرمند برتر انقلابی استان یزد را کسب کرد

بانوی هنرمند جوان یزدی در بخش ادبیات از مجموع 6 نامزد دریافت نشان هنرمند برتر انقلاب اسلامی سال 97 استان یزد با کسب بالاترین امتیاز در هیئت‌ داوران توانست نشان هنرمند شهید سید جلیل ساداتی را دریافت کند.
کد خبر: ۳۴۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 11April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و هفته هنر انقلابی آیین معرفی چهره هنر سال 97 استان یزد با حضور جمعی از هنرمندان و متولیان فرهنگی استان برگزار شد.

«عالیه مهرابی» دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس از سوی هیئت‌ داوران این آیین با کسب بالاترین امتیاز، نشان شهید سید جلیل ساداتی را دریافت کرد و در سخنان کوتاهی گفت: غافلگیر شدم و امیدوارم که لیاقت گرفتن این نام و نشان شهید سید‌جلیل ساداتی و لیاقت عهده‌داری این مسئولیت را دارا باشم.

این بانوی هنرمند بر اساس اعلام رأی هیئت‌ داوران به دلیل پیوند علم، هنر و مهارت و نیز جریان‌سازی و جریان‌شناسی و تأثیرگذاری بر هنر استان یزد در بخش ادبیات معرفی شد.

پنج نامزد معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال 97 استان یزد را محمدرضا امیرخانی در بخش تئاتر، محمدعلی جعفری در بخش ادبیات پایداری، محمدرضا حاجی‌غلامی از بخش هنرهای سینمایی، فرید سعادتمند از بخش موسیقی و محمود کشفی پور در بخش هنرهای تجسمی به شمار می‌روند.

در اهدای لوح و نشان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال 97 یزد مسئولان استان از جمله طالبی استاندار، جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی مدیر‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام‌ و حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، پارساییان مسئول بسیج هنرمندان یزد، پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد، کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد، حیدری مدیرکل حوزه استاندار و معاون هنری حوزه هنری کشور حضور یافتند.

انتها ی پیام/

نظر شما
پربیننده ها