امیر دریادار سیاری:

ترمیم سیل‎بند‌ها و جلوگیری از نفوذ آب اولویت ارتش در منطقه جنوب است

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان گفت: ترمیم سیل‎بند‌ها و رصد مداوم مسیر سیلاب‌ها در دستورکار یگان‌های ارتش در خوزستان قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 11April 2019

ترمیم سیل بند‌ها و جلوگیری از نفوذ آب اولویت ارتش در منطقه جنوب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان، اظهار داشت: اقدامات اولیه ارتش از زمان وقوع سیل نجات هموطنان توسط خودرو‌های سنگین، قایق‌ها و بالگرد‌های ارتش و تخلیه اماکنی بود که برابر نظر ستاد مدیریت بحران باید انجام می‌شد.

وی افزود: ارتش در بیش از دو سوم از روستا‌هایی که تخلیه شد حضور تعیین کننده داشت و اسباب و اثاثیه و حتی احشام آن‌ها را به مناطق امن منتقل و مردم در نقاط پیش‌بینی شده توسط هلال احمر و ستاد مدیریت بحران و در پادگان‌های ارتش، اسکان داده شدند.

امیر دریادار سیاری افزود: در شرایط موجود ترمیم سیل‌بند‌ها و جلوگیری از نفوذ آب در دستور کار یگان‌های ارتش در منطقه جنوب قرار دارد و امکانات مهندسی سنگین، سبک و ظرفیت نیروی انسانی معطوف به این ماموریت است که در حال حاضر نیز تقویت شده است.

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان تصریح کرد: آب گاهی اوقات در سیل‌بند‌ها نفوذ می‌کند و اولین کسانی که سیل‌بند‌ها را ترمیم می‌کنند، مردم هستند.

وی تاکید کرد: مردم خوزستان یک روز در برابر دشمن محکم ایستادند و امروز در برابر سیل ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها