فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد؛

برگزاری همایش پیاده‌‌روی «نسل ظهور» ويژه بانوان در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری همایش پیاده‌روی «نسل ظهور» ويژه بانوان در روز یکم اردیبهشت ماه همزمان با روز نیمه شعبان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ - 11April 2019

برگزاری همایش پیاده‌ روی «نسل ظهور» ويژه بانوان در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علی بقایی» فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش پیاده‌روی 10 هزار نفری «نسل ظهور» ویژه خواهران اول اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح از بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) تا میدان قائم(عج) برگزار می‌شود.

بقایی افزود: از روز ۲۵ تا ۳۱ فروردین ایستگاه‌هایی برای ثبت‌نام بانوان پیش‌بینی شده که در میدان مرکزی همدان صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ۱۶ تا ۲۰ و پایگاه‌های بسیج سراسر شهر و روستاها ثبت‌نام بانوان را انجام خواهد داد.

وی بیان داشت: ۳۱۳ جایزه ارزنده از جمله کارت هدیه ۵ و ۳ میلیون تومانی، ۱۰ کمک‌ هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و هدایای ارزشمند دیگری به‌ قید قرعه به بانوان شرکت‌کننده اهدا خواهد شد و اختتامیه نیز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

سرهنگ بقایی با بیان اینکه 500 صلوات به نیت ظهور امام زمان (عج) ‌و نیابت از شهدای سپاه از طرف هر فرد در این مراسم ختم می شود، تصریح کرد: نمایشگاهی از فعالیت‌های بسیج سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی در مسیر پیاده‌روی و ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک برای سیل زدگان نیز در مسیر دایر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: تا پایان سال ۹۸ دو همایش پیاده روی ویژه برادران و یک همایش پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ باعث انسجام و وحدت تمام گروه‌های سیاسی در کشور شد گفت: ما هیچ گونه نگرانی در ارتباط با اقدامات آمریکا نداریم زیرا آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته و نخواهد توانست جبهه مقاومت را ضعیف کند.

بقایی متذکر شد: به گفته رهبر انقلاب تنها راه مقابله با اقدامات دشمنان خدمت به مردم است و سپاه نیز از مردم با مردم و برای مردم است و در همه مسائل ازجمله امداد و نجات، طرح واکسیناسیون، سازندگی و مسائل برون‌مرزی سپاه باقدرت وارد شده است.

بقایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک سیل زدگان عنوان کرد: در داخل استان از ۱۰ فروردین قرارگاهی برای کمک به مردم سیل زده ایجاد شد و از همه ظرفیت ها اعم از ادوات، کادر، گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و از همه ظرفیت‌های موجود برای به حداقل رساندن تلفات اقداماتی استفاده شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: 20 هزار نفرساعت طی پنج روز برای مهار سیلاب فعالیت کردند و در جریان مدیریت بحران هماهنگی لحظه‌ای با مسئولان دولتی و نیروهای خدمات‌رسان برای انجام بهتر خدمات انجام می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار