عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نظامیان آمریکایی در زمره القاعده و داعش هستند/ سپاه در مبارزه با تروریسم پیشتاز است

اردشیر نوریان با اشاره به اقدام آمریکا برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها، گفت: نظامیان آمریکایی دوشادوش القاعده و داعش مخل امنیت در منطقه هستند.
کد خبر: ۳۴۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 12April 2019

نظامیان آمریکایی در زمره القاعده و داعش هستند/ سپاه در مبارزه با تروریسم پیشتاز استاردشیر نوریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، ضمن بی‌ارزش خواندن اقدام دولتمردان آمریکایی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها و محکوم کردن آن، اظهار داشت: این اقدام آمریکا خلاف قواعد و قوانین بین‌المللی است و قطعا از سوی جمهوری اسلامی بی‌واکنش و بی‌پاسخ نخواهد ماند. ما نیز نظامیان آمریکایی را در زمره القاعده و داعش می‌دانیم و در انجام هر اقدامی برای مبارزه با تروریسم کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا مسبب تمام گرفتاری‌ها و درگیری‌های منطقه هستند، افزود: جنایاتی که جریان تکفیری داعش به واسطه حمایت‌های آمریکایی‌ها مرتکب شدند، در طول تاریخ نظیر ندارد؛ لذا چنین کشوری که کارنامه‌ای سراسر از خباثت و جنایت دارد، نمی‌تواند مدعی رعایت قوانین حقوق بشری و مبارزه با تروریسم باشد.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که دشمنی آمریکایی ها با ملت و کشور ما تمامی ندارد، گفت: هدف عمده آمریکا، تضعیف توانایی‌ها و ظرفیت های موجود در کشورمان است. آنها بر این باور بودند که میتوانند میزان صادرات نفت ما را به صفر برسانند تا از این طریق بتوانند وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم ما را با تهدید مواجه کنند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به ناکامی غربی ها در تحقق اهداف ضدایرانی شان گفت: وقتی که آمریکا تمام راه های رسیدن به اهدافش در خصوص ایران را بن بست دید، به ناچار و برای تسکین و جبران خسارات متحمل شده از سوی ایران، سپاه را مورد هدف قرار داد؛ چراکه سپاه از بزرگترین موانع پیش روی آمریکا برای ضربه زدن به امت اسلامی است.

نوریان گفت: اقدام آمریکا منجر به حمایت همه جانبه ملت و سایر مسوولان از سپاه شد. اینکه تمام مسوولان در هر طیف و سلیقه مختلف سیاسی لباس پاسداری را به منظور حمایت از این نهاد انقلابی بر تن کنند، نشانگر محبوبیت سپاه در کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس به شدت پشتیبان سپاه است، گفت: حمایت از سپاه نه تنها وظیفه بلکه افتخاری برای تمام نمایندگان مردم در مجلس است؛ لذا مجلس این آمادگی را دارد که در خصوص ارتقای جایگاه و قدرت سپاه اقدام کند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها