معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر عنوان کرد؛

سپاه در خدمت به مردم پیشتاز است

سرهنگ «سهراب انبارکی» گفت: سپاه در خدمت به مردم پیشتاز است و این ویژگی‌های سپاه باعث شده است که دشمنان انقلاب یاوه‌گویی‌های خود را علیه سپاه داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 12April 2019

سپاه در خدمت به مردم پیشتاز است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: امروز به اذعان همگان در گام اول انقلاب، سپاه همواره یک حرکت پرشتاب داشت و راز موفقیت سپاه در این مدت ولایتمداری بوده است.

وی با بیان این که سپاه از روز شکل‌گیری تاکنون در همه حوادث در کنار مردم بوده و هست، گفت: اگر حوادثی همچون زلزله و سیل امروز اتفاق می‌افتد، سپاه به عنوان نیروی پیشتاز در این عرصه وارد می‌شود.

وی با بیان این که سپاه هیچوقت احساس نمی‌کند که بر مردم آقایی می‌کند، تصریح کرد: حمایت از محرومین و مستضعفین یکی از ویژگی‌های سپاه است که جدای از جریانات سیاسی، «سپاه در خدمت به مردم پیشتاز است» و این ویژگی‌های سپاه باعث شده است که دشمنان انقلاب یاوه‌گویی‌های خود را علیه سپاه داشته باشند.

انبارکی با بیان این که سپاه دشمنان انقلاب اسلامی را خوب شناخته است و با لبخند دشمن گول نمی‌خورد ابراز کرد: بصیرت انقلاب و مدیریت جهادی یکی از ویژگی‌های سپاه است که تلاش می‌کند این روحیه را در اجتماع بیش از پیش تزریق کند.

وی با اشاره به  خدمات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در حوزه محرومیت زدایی و اشتغالزایی گفت: سالانه 200 پروژه کوچک اعم از مسجد، خانه عالم، آب انبار و ... ساخته می‌شود. ساخت و تحویل 677 واحد مسکونی ویژه محرومین و نیازمندان، از دیگر خدمات سپاه در استان بوشهر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر با اشاره به سیل در برخی استان‌های کشور از کمک سپاه استان بوشهر به مناطق سیل‌زده خبرداد و بیان کرد: تاکنون یک میلیارد تومان اعم از  250 میلیون وجه نقد و 750 میلیون کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده خوزستان جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار