عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اقدام ترامپ علیه سپاه عامل اتحاد مسئولان شد/ اقدام مذبوحانه آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند

جمالی نوبندگانی بررسی طرح تقویت جایگاه و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکایی‌ها را مهم‌ترین برنامه کمیسیون امنیت ملی شمرد و گفت: اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حقیقت موجب اتحاد مسوولان در هر طیف و جناح سیاسی شد.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 13April 2019

اقدام ترامپ علیه سپاه عامل اتحاد مسئولان شد/ اقدام مذبوحانه آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماندمحمدجواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به دشمنی و کینه‌ورزی‌های دولتمردان آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی اظهار داشت: اینکه دشمنان ایران و در راس آنها آمریکایی‌ها سپاه را مورد هدف قرار می‎دهند، پشتیبانی و صیانت این نهاد ولایی از نظام، انقلاب اسلامی و آرمان‎های امام راحل است؛ چراکه نقش سپاه در محفوظ ماندن نظام و انقلاب اسلامی بر آنها پوشیده نیست.

وی با اشاره به رشادت‎های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، سپاه را ادامه دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد و با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ عامل و مانعی سر راه تحقق اهداف و رسالتشان نمی بینند، افزود: بدون شک اگر مجاهدت ها و اقدامات مهم و اساسی سپاه در طول عمر با برکت انقلاب، در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های امام راحل، نبود، کشور ما متحمل خسارات فراوانی از سوی غربی ها شده بود. تمام مسوولان باید قدردان سخت کوشی های سپاه در مسیر ارتقای عزت و سربلندی کشور باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام وقیحانه و نابخردانه دولتمردان آمریکایی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها، گفت: اینگونه طرح ادعاها از سوی آمریکایی ها برای ملت و مسوولان جمهوری اسلامی تازگی ندارد؛ چراکه آنها از بدو ظهور انقلاب کمر همت به دشمنی با ایران بستند و تاکنون نیز جز ناکامی و شکست چیزی عایدشان نشده است.

نوبندگانی گفت: اقدام اخیر ترامپ در حقیقت باعث شد تا تمام مسوولان در هر طیف و جناح سیاسی توجه شان به سپاه بیشتر شود؛ لذا ما نه تنها اقدام آمریکا را تهدید و خطری برای سپاه نمی دانیم، بلکه آن را عاملی برای اتحاد و همبستگی تمام مسوولان در جهت حمایت از سپاه می دانیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی که به صورت تخصصی طرح حمایت از سپاه و ارتقای قدرت و جایگاه این نهاد انقلابی در مقابل آمریکایی ها را دنبال می‌کنند، این آمادگی را داریم که برای تسریع در روند فعالیت‌های سپاه، اقدام کنیم.

نوبندگانی با اشاره به جلسه هفته جاری اعضای کمیسیون امنیت ملی به منظور بررسی طرح حمایت و تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکایی ها و در جوامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: بررسی پیش‌نویس طرح مقابله با اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکا مهمترین برنامه اعضای کمیسیون امنیت ملی است؛ چراکه نباید کنش های بدخواهان ملت و کشور ما بدون واکنش بماند و قطعا اقدامات مذبوحانه آقای ترامپ از سوی جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار