هوشنگ توکلی در گردهمایی هنرمندان بسیجی:

جریان ماسونی هنرمندان انقلاب را کم جلوه می‌دهد/ نارسایی‌ها و مشکلات به دلیل عدم تخصص مسوولین عرصه فرهنگ و هنر است

یک هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کم جلوه دادن هنرمندان انقلابی را منتسب به جریان ماسونی دانست و گفت: مقدار خیلی زیادی از نارسایی‌ها و مشکلات به دلیل عدم تخصص مسوولین عرصه فرهنگ و هنر است.
کد خبر: ۳۴۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ - 13April 2019

جریان ماسونی هنرمندان انقلاب را کم جلوه می‌دهند/ نارسایی‌ها و مشکلات به دلیل عدم تخصص مسوولین عرصه فرهنگ و هنر استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی با سردار «سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در پادگان، ولی عصر (عج) برگزار شد.

جمال شورجه، محمدتقی فهیم، مهران رجبی، فرهاد قائمیان، فارسیجانی، گلریز، کوروش زارعی، علیرضا قزوه، جمشید جم، جعفر دهقان و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس هنری و ادبی کشور در این نشست حضور خواهند داشتند.

رضا اسماعیلی شاعر و رئیس انجمن شعر بسیج در این مراسم اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید برنامه‌های متعدد و متکثری برگزار می‌شد که محقق نشد. معتقدم امسال که وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم، باید برنامه‌های عمیقی در تجلیل از انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی به ضرورت برگزاری مجدد جشنواره‌های ادبی بسیج، از جمله جشنواره شعر بسیج اشاره و تاکید کرد: جشنواره شعر بسیج یک برند بود که متأسفانه چند سالی است برگزار نمی‌شود. معتقدم باید این جشنواره‌ها راه‌اندازی شود و سفر‌های تاثیرگذار هنرمندان در قالب تور‌های تفریحی به کشور‌هایی مانند فلسطین و لبنان ایجاد شود چراکه در تولید آثار هنری موثر است.

در ادامه هوشنگ توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه این نشست گفت: مقدار خیلی زیادی از نارسایی‌ها و مشکلات فرهنگ به دلیل عدم تخصص مسوولین عرصه فرهنگ و هنر است.

وی به دستاورد‌های انقلاب در عرصه فرهنگ و هنر اشاره داشت و گفت: نزدیک به سه هزار فیلم سینمایی در طول ۴۰ سال گذشته در کشورمان تولید شده و نزدیک به ۱۰ هزار اجرای خوب در عرصه تئاتر داشته‌ایم که حاصل نزدیک به ۲۰۰ هزار فارغ‌التحصیل این عرصه است که یک دستاورد مهم است.

این هنرمند تئاتر و سینما ادامه داد: ایران متعلق به همه است البته مدیریت کلان کشور دلخوشی زیادی نسبت به بچه مسلمان‌ها نداشته و آن‌ها را متهم به کم‌کاری می‌کند.

توکلی به دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز در عرصه فرهنگ و هنر به دلیل وجود یک جریان پیچیده ماسونی وقتی هنرمندان‌مان را می‌شماریم عنوان می‌شود تنها پنج هنرمند در عرصه هنر انقلاب وجود دارد درحالی این هنرمندان تعداد زیادی هستند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار