رحیم مخدومی در هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی:

متولیان فرهنگی انقلابی از سیره رهبر معظم انقلاب دور هستند

یک نویسنده گفت: متولیان فرهنگی انقلابی از سیره رهبر معظم انقلاب خیلی دور هستند. اگر به سیره رهبر معظم انقلاب تاسی داشته باشیم خیلی زودتر به اهدافمان خواهیم رسید.
کد خبر: ۳۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 13April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست هم اندیشی هنرمندان بسیجی با سردار «سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در پادگان، ولی عصر (عج) برگزار شد.

جمال شورجه، محمدتقی فهیم، مهران رجبی، فرهاد قائمیان، فارسیجانی، گلریز، کوروش زارعی، علیرضا قزوه، جمشید جم، جعفر دهقان و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس هنری و ادبی کشور در این نشست حضور خواهند داشتند.

رحیم‌مخدومی نویسنده کشورمان در این نشست دوری از سیره رهبر معظم انقلاب در دیدار با هنرمندان را مشکل متولیان فرهنگی دانست و اظهار داشت: متولیان فرهنگی انقلابی از سیره رهبر معظم انقلاب خیلی دور هستند. اگر در خصوص دردبار با هنرمندان به سیره رهبر معظم انقلاب تاسی داشته باشیم خیلی زودتر به اهدافمان خواهیم رسید.

وی به توجه رهبر انقلاب نسبت به ادبیات دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب مطالبه 100 هزارتایی از ادبیات دفاع مقدس داشتند. ایشان در دهه 80 نسبت به کتاب «دا» مطالبه میلیونی داشتند که این کتاب خریداری شود نه اهدا.

این نویسنده افزود: توقع رهبری این بود که ادبیات داستانی دفاع مقدس به قله کتابی مانند «جنگ و صلح» برسیم، سوال من این است که کدام دستگاه در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است.

مخدومی به عدم برنامه‌ریزی مدون در سیستم فرهنگی اشاره کرد و عنوان کرد: ما در جنگ نرم هستیم، در جنگ نرم ابزار فرهنگ و هنر است. انتظار می‌رود قوی‌تر و مهم‌ترین بخش، همین جبهه باشد درحالی متولی فرهنگ ما ضعیف‌ترین است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار