مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

سیدمحمد یاشارنادری مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس را منصوب کرد.
کد خبر: ۳۴۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 14April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سیدمحمد یاشارنادری مدیر این بنیاد طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان مدیر جدید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب نمود.

در بخشی از این حکم آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای محمد حبیبی

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی شما را به عنوان مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب می نمایم.

امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره مندی از ظرفیت نیروهای خلاق ، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی ، تکریم رشادتها و حماسه های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ و هنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهانم.»

محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت های قبلی آن می توان به معاون هماهنگ‌کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد.

پیش از این مسعود نجابتی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بود که سال گذشته پنجمین جشنواره هنر مقاومت را برگزار کرد و مورد استقبال عموم علاقمندان و هنرمندان مرتبط با هنرهای تجسمی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار