روایت صالحی از دیدار نوروزی با رئیس جمهور

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روایتی از دیدار نوروزی اعضای هیأت دولت با رئیس جمهور را بیان کرد.
کد خبر: ۳۴۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ - 15April 2019

روایت رئیس سازمان انرژی اتمی از دیدار نوروزی با رئیس جمهوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه دیدار وزرا و رؤسای دستگاه‌ها با رئیس جمهوری به صورت دوره‌ای و منظم انجام می‌شود، اظهار داشت: در دیدار نوروزی با رئیس جمهوری که در ۲۴ فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه برگزار شد، دکتر روحانی با تخصیص زمانی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: رئیس جمهوری ضمن ابراز خرسندی از دستاورد‌های ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز درزمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال ۹۸ مطرح کرد.

صالحی در ادامه به اشراف رئیس جمهوری بر موضوعات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه به این مسأله، ایشان همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی و بطور کلی حوزه هسته‌ای را پیگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: در این جلسه توضیحات لازم در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید ریاست جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چهارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس جمهوری ارائه شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها