مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

هوشیاری از ویژگی‌های ممتاز سپاه پاسداران است

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: هوشیاری و حضور آفندی و پدافندی در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از ویژگی‌های ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ - 15April 2019

هوشیاری از ویژگی های ممتاز سپاه پاسداران است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نهاد‌های ارزشمندی که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در طول ۴۰ سال عمر انقلاب خدمات مؤثری انجام داده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اولین حرکت این نهاد انقلابی دفاع جانانه از انقلاب اسلامی بود که هشت‌سال در مقابل دشمن تا دندان مسلح مستقیم ملت ایران یعنی حزب بعث و حکومت صدام، با روحیه ایمان و انقلابی و حرکت جهادی به نبرد جانانه پرداخت و نقش خویش را به‌خوبی ایفا گرفت کرد و با پشتیبانی ملت و رهبری‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) نتیجه گران‌قدری به دست آورد.

وی هوشیاری و حضور آفندی و پدافندی در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلفی همچون تقویت بنیه دفاعی، حضور موثر در سازندگی و تقویت زیربنا‌های اقتصادی و خدماتی فعالیت داشته و در روشنگری و سلامت امور سیاسی و اجرایی کشور در عرصه‌های مختلف نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

سروستانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت‌های بزرگی که در خارج از مرز‌ها از خود به یادگار گذاشت و در رابطه با دفاع از کیان اسلام عزیز در صحنه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به عنوان نهاد درخشانی معرفی شده و این موجب شد تا بغض و کینه دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی به‌ویژه استکبار به این نهاد ولایی و ارزشی بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار