در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»؛

امیر «ناصر آراسته»: شهید صیاد شیرازی عشق به امام زمان (عج) را در تبعیت از ولایت فقیه می‌دانست

رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیراری عشق به امام زمان (عج) را در تبعیت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری متجلی می‌دید.
کد خبر: ۳۴۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» نوشته «محسن مومنی شریف» در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) با حضور امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی و جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان صبح امروز (سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) در کنار مزار شهید صیاد شیرازی برگزار شد.

امیر سرتیپ آراسته رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در این مراسم اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی عشق به امام زمان (عج) را در تبعیت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری متجلی می‌دید. این شهید به ما آموخت که یک ارتشی در تمام عمرش سرباز است و باید بیاموزد که با دشمن چگونه بحنگد.

وی در تشریح وظیفه‌شناسی شهید صیاد شیرازی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی زمانی که به علت مجروحیت، نمی‌توانست حرکت کند با یک برنامه‌ریزی، یک آمبولانس را تبدیل به اتاق عملیات کرده بود؛ چرا که هیچ فرصتی را برای خدمت به انقلاب از دست نمی‌داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها