رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

هم­گرایی نیروهای جهادی تداوم بخش مبارزه با استکبار خواهد بود

حجت‌الاسلام «محمد قمی» گفت: اگر همه نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی هم‌افزا و همگرا شوند تا زمانی که مبارزه باشد، همه با هم و در کنار یکدیگر با استکبار مبارزه خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 16April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی که امروز (سه‌شنبه 27 فروردین­‌ماه) در مشهد برگزار شد نسبت به لزوم توجه خودآگاهی بیان شده در بیانیه گام دوم اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید عمق استراتژیک جبهه حق و باطل را مورد بررسی قرار دهیم و به مسیرهای گذشته خود دقت کنیم. اگر نسبت به سرمایه‌ها و داشته‌­های خود آگاه باشیم و مجموعه­‌ها و تشکل­‌های مردمی همچون هیئت‌های مذهبی، کانون­‌های فرهنگی مساجد همگرایی داشته باشند، اتفاق‌های بزرگی را رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نقاط ضعف در اشراف به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نخواهند توانست جلو اراده ملت کشورمان را بگیرد. اگر این انقلاب غنی و ژرف نیازمند قیام، جهاد و مبارزه باشد جریان مؤمن انقلاب باید وظایف خاصی را انجام دهند هر چند جریاناتی به دنبال آن باشند تا در مقابل جبهه حق صف­‌آرایی کنند. شهادت‌طلبی و روحیه جهادی مطمئناً پیش برنده خواهد بود و باعث توسعه فرهنگ دینی و انقلابی خواهد شد.

قمی مسئولان سازمان تبلیغات را خادم همه خادمین اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: اگر همه نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی هم‌افزا و همگرا شوند تا زمانی که مبارزه باشد، همه با هم و در کنار یک دیگر با استکبار مبارزه خواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به لزوم توجه فعالیت فرهنگی در حاشیه مشهد اشاره کرد و گفت: در همان ابتدای مسئولیت در بازدیدی از مشهد شناخت خوبی نسبت به مناطق حاشیه‌ای این شهر پیدا کرده‌ام، حتما برای رساندن این مردم به حقشان باید فعالیت بسیاری را انجام دهیم، چرا که این استان قطب ترویج اندیشه ناب انقلابی است و اهتمام خاصی به خراسان رضوی داریم تا گره‌های این استان را باز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار