نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اعتماد مردم سرمایه ارتش است

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» با تأکید بر اینکه اعتماد و افتخار مردم سرمایه ارتش است، گفت: امروز مردم سیل‌زده از امدادرسانی ارتش رضایت کامل دارند.
کد خبر: ۳۴۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 16April 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز (سه شنبه 27 فروردین ماه) در دیدار با نیروهای ارتش در سخنانی با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح و ارتش در حوادث و اموری که مربوط به مردم می‌شود توأم با مهربانی، محبت و آرامش بخشی است، اظهار داشت: مردم وقتی می‌بینند یک فرد نظامی سلاح خود را کنار گذاشته و مشغول امداد رسانی است احساس آرامش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مهربانی، محبت و صمیمیت نیروهای مسلح به دل مردم می‌نشیند، گفت: همین امر نیز سرمایه ارتش است، اعتماد و افتخار مردم به نیروهای مسلح و ارتش یک سرمایه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه حضور ارتش در امداد رسانی سیل یک ویژگی خاصی داشت، حضور ارتش در این حادثه سریع، به موقع، فعالانه و ایثارگرانه بوده است، افزود: نیروهای مسلح شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی سریع وارد میدان شدند، جز اولین گروه‌هایی بودند که به داد مردم رسیدند، در این راستا رضایتمندی مردم آسیب دیده از سیل از نیروهای مسلح بسیار بالا است و همه اظهار تشکر و رضایت داشتند.

آیت الله میرعمادی با اشاره بر اینکه این اظهار رضایت و تشکر ناشی از سرعت عمل ارتش در امداد رسانی بوده است، بیان کرد: مردم آسیب دیده در صبح روز 13 فروردین وقتی که چشم خود را باز کردند ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی و بسیج را دیدند و این خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه ارتش و نیروهای مسلح در روز حادثه به فریاد مردم رسیدند و به موقع عمل کردن یک امتیاز است، تصریح کرد: اولین پرواز توسط بالگرد و فرمانده نیروی زمینی ارتش در ساعت هفت صبح صورت گرفت، این جای سپاسگزاری دارد. هوانیروز ارتش در حادثه سیل از نظر امداد پرواز رکورد زد، خیلی خوب عمل کردند و درخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه از سرباز گرفته تا درجه دار و فرمانده، همه مشغول خدمت خالصانه بودند، افزود: این کار، کار ارزشمندی است، ایثار کردند، موارد متعددی بود که نیروهای عزیز دل به دریا زدند، جانشان را در خطر قرار دادند تا بتوانند خدمتی به مردم کنند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ویژگی دیگر از حضور ارتش تجربه کافی و امکانات لازمی که در اختیار داشت بود، گفت: ارتش ظرف 48 ساعت یک پل را احداث کرد و رفت و آمد برای امداد رسانی را تسریع داد، اینها افتخارات است و باید در تاریخ نیروهای مسلح ما ثبت شود، باید مستند سازی شود، اینها افتخاراتی است که هیچکس نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این افتخارات باید برای نسل‌های آینده باقی بماند، گفت: یک سپاهی 2 بچه را بغل کرد و از گل و لای نجات داد، حالا آمریکا باید بیاید بگوید این تروریست است، در نگاه استکبار جهانی امداد رسانی به مردم تروریستی است، اما کشتن زن و کودک بی سرپناه حقوق بشر و دموکراسی است، آنها در یمن، سوریه و عراق مردم، کودکان و زنان را کشتند، آن را دموکراسی می‌نامند و این در حالیست که امداد رسانی را تروریست می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بیان داشت: یک ارتشی خود را به سیل خروشان رودخانه می‌زند و مواد غذایی در یک دست و امکانات دارو و درمان را در دست دیگر به روستاهای آن طرف رودخانه می‌رساند، این را دشمن تروریستی می‌داند، اما قطع داروی بیماران و اجازه ندادن ارسال دارو به ایران را دموکراسی و حقوق بشر می‌دانند.

آیت الله میرعمادی با تأکید بر اینکه دشمنان آنقدر بی شرم هستند که اجازه نمی‌دهند کمک‌های بشر دوستانه دنیا به جمعیت هلال احمر ایران ارسال شود تا برای سیل زدگان استفاده شود، تصریح کرد: این حادثه سیل و همزمان شدن با اعلام تروریست بودن سپاه مایه رسوایی آمریکا شده است، امروز مردم پشتوانه و حامی ارتش هستند، مردم فرزندان ارتشی خود را دوست می‌دارند و خدماتی که ارتش ارائه می‌دهد برای مردم دلپذیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز از ویژگی‌های ارتش مردمی بودن است، تجهیزات، ماشین آلات و امکانات ارتش در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت، گفت: ارتش یک روز با ساز و برگ نظامی رژه می‌رود و امسال ارتش می‌خواهد با ساز و برگ امدادرسانی رژه برود، این به معنی همراهی با مردم و در کنار مردم بودن است، اینها جلوه‌های زیبای خدمت رسانی است، مردمی بودن ارتش امروز ثابت شده است، ارتش شاهنشاهی در مقابل مردم بود اما امروز مردم از ارتش محبت، مهربانی، کمک رسانی و… می‌بینند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه امروز ارتش ما متعهد است، تعهد به اسلام، انقلاب، نظام و رهبری دارد، ادامه داد: ارتش ما مقتدر و قدرتمند است، اینکه آمریکا در برابر نیروهای مسلح ما و اقدامات انسانی سپاه، آن را تروریست اعلام می‌کند نشانه عجز است، نمی‌تواند مقابله کند، بعد از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس اولین عملیات توسط ارتش صورت گرفت و بعد از آن نیز ارتش در عملیات‌های بزرگ ایثارگری و فداکاری کرده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مردم ما عملیات‌های متعددی که نیروی هوایی و دریایی ارتش انجام داده را فراموش نمی‌کنند، افزود: این عملیات‌ها در تاریخ ثبت شده است، امروز در عرصه حوادث و بلایای طبیعی ارتش از افتخارات است.

وی تأکید کرد: ارتش هم در عرصه نظامی و هم در عرصه خدمت رسانی به مردم کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است، ثابت کرد که فقط یک نیروی نظامی محض نیست بلکه یک نیروی نظامی خدوم و پا در رکاب برای خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار