بازدید امام جمعه بوشهر از مناطق سیل‌زده خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به همراه آیت‌الله «سید هاشم حسینی‌بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با همراهی فرمانده سپاه استان بوشهر از مناطق سیل‌زده شهر «ویس» در شهرستان «باوی» استان خوزستان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۴۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 17April 2019

بازدید نماینده ولی فقیه استان بوشهر از مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به همراه آیت‌الله «سید هاشم حسینی‌بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز با همراهی سردار «رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر از مناطق سیل‌زده شهر «ویس» در شهرستان «باوی» استان خوزستان بازدید کردند.

صفایی‌بوشهری در این بازدید از موکب‌های استان بوشهر به جهت حضور و خدمت‌رسانی در این مناطق سیل‌زده تشکر کرد و با بیان اینکه کار بسیار بزرگی صورت گرفته اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان در خدمت و یاری‌رسانی همواره پیشتاز هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: این مردم همچون ایام اربعین سرور و سالار شهیدان موکب‌های خود را این‌بار برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برپا کردند تا یاری رسان مردم خوزستان باشند.

در ادامه حسینی‌بوشهری نیز در این بازدید با تقدیر از زحمات و تلاش‌های سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همه کسانی که در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: حضور سپاه و همه نیروهای مسلح قابل تقدیر است و اگر این همدلی‌ها نبود معلوم نبود وضعیتی که در مناطق سیل زده داشتیم به کجا می‌انجامید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: این شرایط گرچه سخت است و مردم از خانه و کاشانه خود جدا شدند، اما موقعی که این همدلی‌ها را می‌بینند برای آنان تصلی بخش است.

وی بیان داشت: در مرحله اول اسکان مردم یکی از مهمترین اولویت‌ها است و پس از آن جبران این خسارات که دولت باید آن را جبران کند؛ همچنین نیاز است این اتفاق آسیب‌شناسی شود که غافل گیر نشویم و خدای ناخواسته در صورتی که شرایطی مثل این شرایط به وجود بیاید با آمادگی حضور پیدا کنیم که این خسارت‌ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار