مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر:

اطاعت و ولایت‌پذیری نباید برای هوای نفس باشد

حجت‌الاسلام «عبدالکیم اعلمی‌نژاد» گفت: اطاعت و ولایت‌پذیری نباید برای هوای نفس و چون و چرایی باشد بلکه باید این موضوع باید با جان و دل بپذیریم تا در عرصه‌های مهم جامعه و بین‌الملل شکست نخوریم.
کد خبر: ۳۴۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 17April 2019

روحانیت و معلمان وظیفه تبیین سخنان امام و رهبری را در جامعه بر عهده دارند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالکریم اعلمی‌نژاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشست ستاد برگزاری هفته عقیدتی سیاسی ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روحانیت و معلمان باید پرورش‌دهنده عقیده مردم و به خصوص جوانان بوده و در این راه الهی نهایت تلاش خود را داشته باشند.

وی با تاکید بر این که باید سخنان امام و رهبری را با جان و دل داشته باشیم، گفت: باید ساز و کارهایی ایجاد کنیم تا بتوانیم سخنان امام و رهبری که بهترین وسیله برای پرورش فکر و عقیده جوانان است آن را به خوبی برای جامعه تبیین کنیم.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه روحانیت و معلمان به خوبی می‌توانند وظیفه تبیین سخنان امام و رهبری را برای جامعه بر عهده داشته باشند، افزود: اطاعت و ولایت‌پذیری نباید برای هوای نفس و چون و چرایی باشد بلکه باید این موضوع باید با جان و دل بپذیریم تا در عرصه‌های مهم جامعه و بین‌الملل شکست نخوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این که وجود علمی و معنوی افرادی همچون شهید مطهری بر پیش‌روندگی کشور ما کمک بسیار کرد، خاطرنشان کرد: از دست دادن شهید مطهری برای نظام و کشور هر چند گران بود، اما آثار وجودی و علمی این دانشمند باعث شد تا جوانان با الگوگیری از ایشان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

وی به حوادث بعد از رحلت امام خمینی اشاره کرد و بیان داشت: حوادثی بعد از رحلت امام برای کشور و انقلاب ما پیش آماده که برای هر نظام دیگری کمرشکن بوده، اما برای کشور ما باعث پیشرفت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار