سرلشکر فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا تروریست‌پرور است/ در صورت وقوع جنگ آمریکایی‌ها فرصت عرض اندام نخواهند یافت

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به نقش آمریکا در شکل‌گیری داعش و القاعده گفت: مستشاران سپاه پاسداران در سوریه و عراق، تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا را شکست دادند.
کد خبر: ۳۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 20April 2019

در صورت جنگ قایق‌های آمریکایی فرصت ورود و برخورد با قایق‌های ایرانی را پیدا نخواهد کرد/ آمریکا داعش و القاعده را به وجود آوردسرلشکر «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران اظهار داشت: آمریکا به عنوان یک کشور تروریست‌پرور در جهان معروف است. آمریکا داعش و القاعده را به وجود آورد و از آن‌ها حمایت کرد.

وی ادامه داد: در سوریه و عراق همه دیدند که آمریکا چطور از این گروه‌های تروریستی حمایت کرد و این مستشاران سپاه پاسداران بودند که تروریست‌ها را شکست دادند.

سرلشکر فیروزآبادی در خصوص احتمال برخورد نیرو‌های سپاه با شناورهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: در صورت وقوع جنگ، شناورهای آمریکایی فرصت برخورد با قایق‌های ایرانی را پیدا نخواهند کرد.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا افزود: تنگه هرمز قسمتی از آب‌های آزاد است که در کنترل ما است و نیرو‌ها و ناو‌های آمریکایی برای عبور از این محدوده، باید از پایگاه‌های ایرانی اجازه بگیرند و طبق مقررات بین‌المللی، این موضوع هفت سال است که انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اقدام آمریکا علیه سپاه، نیرو‌های آمریکایی حاضر در منطقه (سنتکام) نیز از نظر ما تروریست هستند و ما با تروریست‌ها مبارزه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار