سردار کارگر در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

اعلام آمادگی ۳۰ هزار خادم الشهدا برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ آمریکا از اقدام خود علیه سپاه پشیمان می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه آمریکا از اقدام مذبوحانه خود علیه سپاه پشیمان خواهد شد، گفت: تروریست خواندن سپاه از سوی دولت آمریکا یکی از الطاف الهی بود؛ زیرا کشورهایی که نام این نهاد انقلابی را نشنیده بودند، باخبر شدند که چه نیروی قدرتمند و عظیمی داعش را از بین برده است.
کد خبر: ۳۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 17April 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به شعار سال 98، اظهار داشت: شعار امسال «رونق تولید» است که ان‌شاالله عملی می‌شود. طبق فرموده مقام معظم رهبری، چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سال پیری نیست، بلکه سال عقلانیت و پختگی است. امیدواریم به لطف الهی امسال بهتر از سال‌های قبل امور محوله را انجام دهیم.

بازدید یک میلیون و 300 هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور در طول 20 روز

سردار کارگر عنوان کرد: ایام اوج راهیان نور 15 اسفند تا 15 فروردین است که امسال به خاطر سیل زائران تا 5 فروردین‌ماه از مناطق عملیاتی بازدید کردند. در مدت 20 روز یک میلیون و 300 نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کردند که از این آمار یک میلیون زائر متعلق به استان خوزستان است.

وی گفت: روزانه هزار و 500 اتوبوس در خوزستان تردد می‌کردند که در برخی روزها نیز به دو هزار و 350 اتوبوس نیز می‌رسید.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر در طول 365 روز از یادمان‌های راهیان نور جنوب‌غرب، شمال‌غرب و دریایی بازدید کردند.

افتتاح 13 موزه دفاع مقدس تا پایان سال/ اعلام آمادگی خادمین شهدا برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ آمریکا از اقدام خود علیه سپاه پشیمان می‌شود

سردار کارگر در ادامه به بارندگی‌های بی‌سابقه در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: سال جاری یکی از سال‌های طلایی جمهوری اسلامی است. ما در کشور 10 سال خشکسالی داشتیم؛ اگرچه امسال بارندگی‌ها موجب طغیان برخی از رودخانه‌ها شد و خرابی‌ها و خسارت‌هایی را برای هموطنان عزیزمان به بار آورد؛ اما در مقابل کشور را از خشکسالی نیز نجات داد.

اسکان 16 هزار نفر در اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان

وی درخصوص خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده در یادمان‌های راهیان نور گفت: 150 اسکان شامل 100 هزار تخت و 50 هزار کف خواب در استان خوزستان برای خدمات‌رسانی به سیل زدگان مهیا است. اکنون 16 هزار نفر در اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان اسکان پیدا کرده‌اند. در یادمان‌هایی که در استان‌های «ایلام»، «کرمانشاه» و «آذربایجان غربی» وجود دارد، نیز امکان شب‌مانی 50 هزار نفر فراهم است و امکان تهیه غذا برای 50 هزار نفر نیز وجود دارد.

اعلام آمادگی 30 هزار خادم الشهدا برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان

سردار کارگر با بیان اینکه خادمان و کارکنان راهیان نور لرستان از همان روزهای نخست سیل، ایستگاه‌های صلواتی برپا کردند، خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار نفر از خادمین شهدا نسبت به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان و ایجاد سیل‌بند اعلام آمادگی کرده‌ و برخی از آن‌ها هم‌ اکنون در حال خدمات‌رسانی هستند.

اعلام آمادگی ۳۰ هزار خادم الشهدا برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ آمریکا از اقدام خود علیه سپاه پشیمان می‌شود

افتتاح 13 موزه دفاع مقدس تا پایان سال‌جاری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه از افتتاح 13 موزه دفاع مقدس تا پایان سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: شش موزه دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر و هفت موزه دفاع مقدس در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته سند راهبردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصویب شد. افق چشم انداز این سند، سال 1404 است که بر اساس این سند امور را پیش خواهیم برد.

آمریکا از اقدام خود علیه سپاه پشیمان می‌شود

سردار کارگر در واکنش به اقدام مذبوحانه کاخ سفید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از شیطان بیشتر از این انتظار نمی‌رود. امام خمینی (ره) فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور نبود. هدف اصلی آمریکا انقلاب اسلامی است؛ بنابر این دشمن علیه نهادهایی که از این انقلاب پاسداری می‌کنند، توطئه و سنگ‌اندازی می‌کند.

وی با اشاره به بازخورد مثبت اقدام کاخ سفید علیه سپاه در جامعه، ادامه داد: آمریکا سپاه پاسداران را تروریست خواند تا صدای سپاه به جایی نرسد؛ اما این اقدام نشان از اقتدار سپاه دارد. همانطور که مشاهده کردیم جناح‌های مختلف با پوشیدن لباس سبز سپاه حمایت‌شان را از این نهاد انقلابی اعلام کردند؛ حتی در داخل و در خارج نیز افرادی که با سپاه زاویه داشتند، در مقابل این اقدام مذبوحانه آمریکا واکنش نشان دادند و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

اعلام آمادگی ۳۰ هزار خادم الشهدا برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ آمریکا از اقدام خود علیه سپاه پشیمان می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با احمق خواندن دولت‌مردان آمریکایی اعلام کرد: تروریست خواندن سپاه از سوی دولت آمریکا یکی از الطاف الهی بود؛ زیرا کشورهایی که نام سپاه پاسداران را نشنیده بودند، نام آنرا شنیدند و با خبر شدند که چه نیروی قدرتمندی «داعش» را از بین برده است.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه قدرتمند است و قدرتمند خواهد ماند، گفت: آمریکا از این کار خود پشیمان خواهد شد و سپاه پاسداران نیز از این‌که نامش در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفته است، متضرر نخواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار