استاندار کردستان:

اقدام نابخردانه آمریکا، ناشی از اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح است

«بهمن مرادنیا» گفت: اقدام اخیر دولتمردان آمریکایی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها، منجر به افزایش اتحاد و همبستگی در کشور شد.
کد خبر: ۳۴۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ - 18April 2019

اقدام نابخردانه آمریکا، ناشی از اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز همزمان با گرامی‌داشت روز ارتش، توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

در سنندج رژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بلوار آزادگان برگزار شد و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی) قدرت و آمادگی دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

تیم‌های رژه موتوری، تانک، خودرویی و پیاده نظام با نظم خاصی از جلوی جایگاه رژه رفتند و مقتدرانه نشان دادند جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کردستان از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مردمی آماده دفاع در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز به ایران اسلامی است.

اقدام نابخردانه آمریکا، ناشی از اقتدار، اتحاد و انسجام نیروهای مسلح است

«بهمن مرادنیا» استاندار کردستان اظهار کرد: امروز 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که به همه یگان های ارتش و غیور مردانی که با صلابت از مرزهای این کشورمان دفاع کردند، تبریک عرض می کنیم.

وی گفت: با پیام حضرت امام (ره) تولدی دیگر برای ارتش در راه بود، ارتشی که برای جمهوری اسلامی ایران نیروهای با تقوا، با صلابت داشتند و انسجام را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی افزود: وظیفه ارتش، دفاع و مقابله با دشمن علیه استقلال و تمامیت ارضی است، ارتشی که علاوه بر اینکه در این مسوولیت اصلی خود سربلند بوده در سایر صحنه ها نیز در کنار مردم بوده است و امروز شاهد بودیم که در سیل اخیر ارتش یکی از رکن هایی بود که برای حفظ جان مردم خدمت کرد و همچنین در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه حضوری موثر داشتند و باید به مردم هم برای داشتن این چنین ارتشی تبریک گفت.

وی افزود: همچنین ارتش امروزه به فنون نظامی روز نیز مجهز است و اگر دشمنان جرات نگاه کج به کشورمان را ندارند، نشان از این وحدت و همدلی نیروهای مسلح است  و چنین اتحادی باعث شده است که دشمنان مایوس شوند.

مرادنیا افزود: اقدام اخیر و نابخردانه آمریکا در اینکه سپاه پاسداران را به عنوان تروریست معرفی کردند ناشی از این عصبانیت‌هاست. ارتش و سپاه همه در کنار هم هستند و بر خلاف تصور آنها این اقدامشان باعث انسجام هر چه بیشتر در بین مردم شده و این همبستگی برای آنها بسیار خطرناک است.

استاندار کردستان عنوان کرد: سپاه پاسداران همواره با تروریسم جنگیده است و نسل داعش را خشکانده و این اقدام آمریکا ناشی از اقتدار نیروهای نظامی ما در کشور است و باید به قول شهید بهشتی گفت «ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی در پایان گفت: تقدیم 48 هزار شهید ارتش در کشور نشانی بر پیشانی کشور ماست که برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستادگی کردند و جنگیدند؛ لذا یاد همه شهدای ارتش، سپاه، بسیج  و همه نیروهای نظامی و مردمی را گرامی میداریم که در مقابله با دشمنان جان خود را ایثار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار