نماینده ولی فقیه در اردبیل:

ارتش ‌با حضور به موقع در مناطق سیل‌زده امید آفرینی کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ارتشی‌ها ‌با حضور به موقع در مناطق سیل‌زده در بین مردم ‌امید آفرینی کردند.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 18April 2019

ارتش ‌با حضور به موقع در مناطق سیل‌زده امید آفرینی کردبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین و روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: 29 فروردین حماسه‌ای تاریخی و فراموش‌نشدنی برای ملت ایران است که این حماسه برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است، افزود: هم اکنون ارتش ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و دنیا روی ارتش ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اگر ارتش نبود این امنیت و اقتدار در کشور به وجود نمی‌آمد و ما قدردان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ارتش هستیم.

عاملی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای ارتش بیان کرد: در سایه خون شهدای والامقام امنیت همه‌جانبه در کشور به دست آمده است که این امنیت سرمایه بسیار بزرگی است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: هم اکنون ارتش در بنیه علمی نیز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و ارتشی که بنیه علمی آن قوی باشد توانمند و مقتدر خواهد بود.

وی از تقویت تجهیزات دفاعی ارتش خبر داد و گفت: در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است که پیشرفت و اقتدار ارتش در حوزه‌های مختلف خار بزرگی بر چشم دشمنان است.

عاملی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ارتشیان مبنی بر اینکه ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است، افزود: این سخن مقام معظم رهبری بسیار قابل ارزش و اهمیت بوده که هیبت و صلابت ارتش را نشان داد.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از حضور ارتشی‌ها در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: ارتشی‌ها با کمک‌های خود در مناطق سیل‌زده در بین مردم این مناطق امیدآفرینی کردند.

وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا بیان کرد: آمریکا خود حامی تروریست بوده و اگر سپاه نبود در خاورمیانه شاهد خون‌ریزی‌های زیادی بودیم که به برکت سپاه امنیت خوبی در منطقه و خاورمیانه به وجود آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها