مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان:

منتظران واقعی با رعایت تقوا خود را از دام‌های شیاطین حفظ نمایند

حجت‌الاسلام «هبت الله هاشمی» گفت: منتظران واقعی باید با رعایت تقوا خود را از دام‌های شیاطین و توطئه‌های معاندان اسلام ناب محمدی (ص) حفظ نمایند و درباره زمان ظهور، تنها منتظر اراده پروردگار باشند.
کد خبر: ۳۴۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 19April 2019

منتظران واقعی با رعایت تقوا خود را از دامهای شیاطین حفظ نمایندحجت الاسلام «هبت الله هاشمی» مسئول بنیاد فرهنگی حضرت امام مهدی (عج)  به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، ضمن تبریک عید شعبان به تمامی شیعیان، اظهار داشت: آخرین حجت خداوند از دیدگان غایب شد تا پس از فراهم شدن زمینه ها، با ظهورش دنیای ظلمانی را از پرتو نور هدایت خویش بهرمند نماید.

وی با بیان اینکه بشریت می توانست در دوران غیبت به شیوه ای عمل کند که زمینه های ظهور هرچه زودتر فراهم شود، افزود: پیروی از هوای نفس، دور ماندن از تربیت صحیح قرآنی، نپذیرفتن ولایت و رهبری معصوم و جانشینان معصوم از عوامل به تأخیر افتادن ظهور منجی عالم بشریت می باشند.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان،  جهانی پر از سیاهی و تیرگی، ظلم و جور، فساد و تباهی و هرج و مرج را نتیجه عملکرد بسیاری از انسان هایی دانست که راه را گم کرده اند و گفت: دوران پیش از ظهور اگر چه دوران سخت و تلخی است، با ظهور مهدی موعود (عج) به پایان می رسد.

حجت الاسلام هاشمی ضمن تشریح برنامه های نیمه شعبان در استان لرستان، بیان کرد به مناسبت نیمه شعبان مراسم احیاء این شب، ویژه برادران در شهرستان خرم آباد، در مسجد قمربنی هاشم و در شهرستان نورآباد در مسجد جامع این شهر برگزار می شود و مراسم احیاء این شب، ویژه خواهران در حوزه علمیه معصومیه خرم آباد  واقع در کوی جهادگران ، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز تولد امام مهدی(عج) جشن بزرگ انتظار با همت هیئت حضرت فاطمه زهرا(س) و هیئت ابوتراب در محله ماسور خرم آباد برگزارمی شود، افزود: در منطقه کوی فلسطین خرم آباد نیز در روز نیمه شعبان شاهد بر گزاری جشن میلاد موعود خواهیم بود.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) لرستان با اشاره به فعالیت مهدوی یاوران در مناطق سیل زده «پلدختر» و «معمولان»، عنوان کرد: در مناطق سیل زده  لرستان جشن بزرگ انتظار با همت موکب امام خامنه ای (دامة برکاته) برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی  گفت: در شهرستان  الیگودرز نیز همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ انتظار برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از راه های مصون ماندن جوانان از وسوسه های شیطانی و تهاجم فرهنگی دشمنان، ترویج  تفکر مهدوی و تفسیر درست مفهوم انتظار موعود است، اظهار داشت: از شامگاه جمعه به مدت سه شب مراسم جشن و پخش نمایش نامه مهدوی، با حضور دانشجویان دانشگاه های خرم آباد، در سالن همایش اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار می شود.

  مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان در پایان اظهار داشت: منتظران واقعی باید با رعایت تقوا خود را از دامهای شیاطین و توطئه های معاندان اسلام ناب محمدی (ص) حفظ کنند و در باره زمان ظهور، تنها منتظر اراده پروردگار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار