نمایش ۱۸ اثر از مهدویت و امام عصر (عج)/ آثار «کسی می‌آید» به امام زمان (عج) تقدیم شد+ تصاویر

مربی گروه هنری کاتارسیس با اشاره به نمایش ۱۸ اثر هنرمندان تصویرگر در نمایشگاه «کسی می‌آید»، گفت: هنرمندان آثار نمایشگاه «کسی می‌آید» را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تقدیم کردند.
کد خبر: ۳۴۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ - 20April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه تصویرگری «کسی می‌آید»، عصر امروز با حضور امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان، داوود نیکنام مسئول انجمن تجسمی و به همت گروه هنری کاتارسیس و گروه فرهنگی هنری سِدنا و باحمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور افتتاح شد.

امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: آثار بسیار ارزشمندی در این نمایشگاه با موضوع مهدویت خلق شده که به لحاظ تکنیک، فرم اجرایی، مضمون و محتوا هنرمندان تلاش کرده‌اند به بهترین شیوه در گام‌های نخست ایده و پیام خود را به مخاطبان القاء کنند. 

وی در ادامه تصریح کرد: این شروع بسیار خوب و نویدبخشی برای این هنرمندان جوان است که امیدواریم با حمایت بسیج هنرمندان در آینده شاهد تعداد آثار و نمایشگاه‌های بیشتری در حوزه مفاهیم دینی و مهدوی باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان همچنین به نقش انجمن تجسمی بسیج هنرمندان در حمایت از خلق این آثار ارزشمند اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا بسیج هنرمندان در این عرصه نقش بسیار مهمی دارد و با حمایت بیشتر سعی خواهد کرد تا برگزاری نمایشگاه‌های هنری با موضوع مفاهیم ارزشی گسترش پیدا کرده تا شاهد رشد کمی و محتوایی آثار دینی و اسلامی در جامعه باشیم.

سیده معصومه حسینی، مسول برگزاری نمایشگاه و مربی هنری گروه هنری کاتارسیس با اشاره به اینکه هنرمندان این گروه نزدیک به یک سال است که تصمیم گرفتند به صورت ویژه و هدفدار آثاری با موضوع «مهدویت» و امام عصر (عج) خلق کنند، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۸ اثر از ۱۰ هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه با دغدغه خلق آثار دینی تلاش کردند تا به موضوع مهدویت و آخرالزمان بپردازند و از این طریق پیام مهدویت را به جامعه هنری و همه اقشار برسانند.

حسینی تصریح کرد: این هنرمندان قصد دارند تا این آثار را به ساحت امام زمان(عج) هدیه کنند و با توجه به این نکته که هیچ سلامی بی پاسخ نیست از همان یک سال پیش تصمیم گرفتند تا این نمایشگاه همزمان با شب نیمه شعبان برگزار شود.

مربی گروه هنری کاتارسیس در ادامه افزود: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه این است که  از هنرمندان کشور دعوت کنیم تا خلق آثاری با موضوع مهدویت را جدی بگیرند، همچنین قصد داریم تا پس از این نمایشگاه در قالب  فراخوانی از هنرمندان رشته‌های دیگر هنری از جمله پوستر، کاریکاتور، آثار حجمی و دیگر رشته‌ها دعوت کنیم تا با خلق آثار ارزشمند در این حوزه که حساسیت ویژه‌ای دارد به موضوع آخرالزمان بپردازند.

سیده معصومه حسینی نمایشگاه گردان این مجموعه با اشاره به اینکه  تکنیک به کار رفته در این آثار اکرولیک، رنگ روغن، کلاژ، مرکب و ترکیب مواد روی بوم است، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان محمد بخشی‌زاده، زهرا بداوی، سمانه براتی، سیده

معصومه حسینی، لیلی خسروی، مهوش خسروی، سماء سلطانی، مینا محبوبی، شیرین نوشیروان  و فریده ورزدار هنرمندانی هستند که در  معرض دید مخاطبین قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه میتوانند از ۳۱ فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی خیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان بوستان شهید منفرد نیاکی  فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.

نمایش ۱۸ اثر از مهدویت و امام عصر (عج)/ آثار «کسی می‌آید» به امام زمان(عج) تقدیم شد+ تصاویر

نمایش ۱۸ اثر از مهدویت و امام عصر (عج)/ آثار «کسی می‌آید» به امام زمان(عج) تقدیم شد+ تصاویر

نمایش ۱۸ اثر از مهدویت و امام عصر (عج)/ آثار «کسی می‌آید» به امام زمان(عج) تقدیم شد+ تصاویر

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار